2016. október 20., csütörtök

Szabadulóművész

A konyhaajtóba betettem egy gyerek biztonsági ajtót, hogy ha nem szeretném, hogy a kutyák végig vágtázzanak a lakáson, ott tudjam tartani őket.

Vendégek jöttek, a kutyák éppen a konyhában segítettek nekem főzni. Gyorsan becsuktam a kisajtót a kutyákra, aztán a bejárati ajtót is és kimentem az udvarra.

10 perc múlva szaladt utánam az egész banda. Honey elől. Mikor meglátott lelassított és megpróbált beleolvadni a bandába. - Á, nem ő nyitotta ki az ajtókat és nem ő engedte ki az egész falkát.

Megnéztem a biztonsági ajtót. Hogy tudta kinyitni?  A bejárati ajtót, és minden kilincses ajtót kb. 6 hónapos kora óta kinyitja. De ezt a kisajtót csak úgy lehet, ha a gombot alul is és felül is nyomjuk.

Következő alkalommal már öt perc elég volt Honeynak hogy kijusson. Rájöttem hogy a fogával csinálja. Ráharap és addig ügyeskedik, míg kinyílik a zár.

Aztán rájött hogy felesleges kínlódnia vele, egy szimpla szökkenéssel átugrik az ajtó fölött. Azóta legalább a többi kutya nem tud kijutni.



                                                  Ajtó a konyha felől. Tündi nézeget befelé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése