2016. október 20., csütörtök

Tyúktolvaj

Tegnap délután tyúkot főztem, vadas mártás csináltam hozzá, és tócsit. A kutyák ott ültek körülöttem. Mikor készen lettem megkapták a nyakat, lábat a tyúkból. Szépen mindent letakartam fedővel, fóliával és jól hátra tettem az ételeket a szekrényen, hogy a kutyák ne férjenek hozzá.

Felmentem az emeletre, ők követtek, mint mindig. Pár óra múlva kimentem a szobámból. Honey az előszobában heverészett. Lementem a földszintre, hogy eltegyem az ételt. Egy alufólia volt a földön és a tálban amiben a tyúk volt, kiürült. Se csont, se bőr, csak két répa. Honey meg boldogan nyalogatta a szája szélét. Hogy fért bele egy egész tyúk a kutyába egy órával vacsora után?

András még egy fél óra múlva is azon röhögött, hogy Honey felfalta az ebédünket. Én nem találtam olyan viccesnek. Kutyaajtó lezárva. /Legalább egy órára./

Ja, nem kell valakinek egy kuvasz?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése