2015. október 17., szombat

Kijelöljük a határokat

Erősen rosszalltam hogy a kutyák számára berendezett teraszról Honey lezavarja a többieket, ezért tegnap elkezdtük gyakorolni kinek hol a helye. Eddig Honey egyedül trónolt ott, kisajátította magának és morgott a többiekre ha fel akartak menni. Szegény Asi és Lord meg áztak az esőben az udvaron.

Mivel Lord nem szeret felmenni a kanapéra, neki letettem a földre egy kutyapárnát zuhanyfüggönnyel bevonva. Remélhetőleg így nem ázik át, ha vizes bundával ráfekszik.
A másik két kutyának pedig ott a kanapé.

Ráültem középre és a két oldalra odaültettem Asit és Honeyt. Amíg szépen elvoltak, adtam nekik a jutalomfalatokat. Az örömöm nem tartott sokáig.

Honey elkezdett vicsorogni és morogni Asira, majd az ölemben összeverekedtek. Ők nem sérültek meg, de a lábam szörnyen néz ki. Örülök hogy Asi ragaszkodott a helyéhez a kanapén és nem hagyta magát elzavarni.

Nagyon mérges lettem Honeyra és lezavartam a teraszról. Vacsorát sem kapott.

Ma napközben láttam hogy Asi fekszik a kanapén, Honey meg a földön.

Este megismételtük a gyakorlatot, de már óvatosabb voltam. Nem ültem közéjük. Honey megint rátámadt Asira, aki ügyesen megvédte magát.

Honeyt megint leküldtem és ma sem vacsizott. /Reggel is esznek így nem hal éhen./ Remélem hamarosan megérti hogy kedvesebbek kell lennie a többiekkel.

Érdekes hogy a kiskutyákkal kedves, de a nagyobb, erősebb kutyákkal domináns. Falkavezérnek képzeli magát és félti a pozícióját.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése