2015. november 20., péntek

Új kutyusunk


Új kutyánk, Morzsi augusztus 16.-án töltötte be a 10 évét. Gazdija meghalt, így került az állatvédőkhöz. 


Mielőtt hazahoztam Honey-tól tartottam, hogy elfogadja-e? Vele semmi gond nem volt, viszont Lord sérelmezte hogy még egy fiút hozok a házhoz. Szerencsére gyorsan beletörődött és békén hagyja.

Morzsi nagyon aranyos, barátságos kutya. A jutalomfalatokat viszont az ujjammal együtt fogyasztja el. Vigyázni kell az éles kis fogaival. Bőszen ugatja a járókelőket. Ma mikor elmentem, Morzsit kértem meg hogy kapja el az összes betörőt, míg nem leszek itthon.

Sajnos kicsi kutya-kicsi hólyag. Morzsinak gondjai vannak a szobatisztasággal. Első nap persze nagyon szépen viselkedett, de másnap már a teraszon pisilt. Harmadik nap a földszinti, negyedik nap az emeleti folyosón. Így ma kint tartottam az udvaron. Este beengedtem, de elalvás előtt még megpisiltetem. 

2013 telét úgy töltöttem hogy éjjel-nappal, 2-3 óránként álltam kint a havon Honey-val, míg pisilt. Ezt nem szívesen ismételném meg.  Remélem nem lesz rá szükség.



Honey nagyon barátságos Morzsival. Nem anyáskodik felette, mint Virággal, de jól elvannak.




 Esti jutalomfalatozás. Honey már ferdén néz, mert Morzsi elé állt. 




Szép kuvaszpofi


Asi úgy döntött hogy ma ezt a játékot végzi ki.



A két öregúr. Hát nem gyönyörűek?




Várják a jutalomfalatokat. Honey ilyenkor boldog. És nagyon ügyes is. Bármit kérek, érti, csinálja.


Lordom a lábamnál tölti az estéket. Nagy barna szemekkel néz engem. Imádom a drágám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése