2016. március 25., péntek

Morzsi műtétje

Mikor hazahoztam Morzsit a Veszprémi Állatvédőktől, elvittem állatorvoshoz egy kivizsgálásra és átírattam a chipjét a nevemre.

Sajnos azt mondta az orvos hogy újabb műtétre van szüksége, így frissen ivartalanítva. A hasán egy sérvnek látszó kitüremkedés volt, a fogán fogkő és a legrosszabb amit én nem is láttam, a farkaskörme a hátsó lábain be volt nőve a csontjáig.

Halogattam a műtétet egy darabig, mert Morzsi már 10 éves, és aggódtam az altatás miatt.

Végül múlt pénteken sor került rá. Nagy műtét volt, mert a körmeit úgy kellett a csontjáról lefejteni. Szegénynek régóta fájhatott már, de nem látszott rajta, ezért nem vehette észre az előző gazdi.

Morzsi nehezen aludt el és még nehezebben ébredt. Nagy fájdalmai voltak még napokig. Nagyon sajnáltuk szegényt. A hátsó lábain hatalmas vágások és sok varrat. 2-3 naponta mentünk az orvoshoz gyulladáscsökkentő injekcióért, fájdalomcsillapítóért és kötözésre. Jövő pénteken fogják kiszedni a varratokat.

Az étvágya jó. Az elején ölben kellett kivinni pisilni, de most már a saját lábain szalad. Ahogy elmúlt a fájdalom, azonnal boldog vigyorral a képén nyújtózott  foteljában. Egy fél fájdalomcsillapító után András szerint olyan volt, mint aki be van lőve. Ma este már nem kellett a fájdalomcsillapító, de ha András hazaér, be kell kenőcsöznünk a lábát. Egyedül nem lehet, mert míg az orvosnál minta beteg, itthon harciasan védi magát.

Lord kapott egy új házat, mert Honey folyton lezavarja a teraszról. Nem a hidegtől féltem, mert azt szereti, hanem az esőtől. Az új házikó elég kicsinek tűnik, de ha nagyon akarja, be tudja préselni magát.


Rátettem a házat 2 raklapra, hogy védjem a víztől és egy kis műfüvet terítettem le elé. Lord őrzi, de még bemenni nem láttam. Igaz, csak akkor van kint Lord, ha nem vagyok itthon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése