2016. január 10., vasárnap

Vicces kutyáim

Esténként leterítem a jógaszőnyegem, hogy kicsit tornásszak. Lord, Asi és Honey azt gondolja, hogy ez most az összebújás ideje. Egy darabig tűrtem hogy elfoglalják előlem a szőnyeget, aztán elhatároztam hogy véget vetek ennek. Mért kell nekem úgy jógázni hogy a kutyák alattam-mellettem? Alig tudtam mozdulni tőlük. Kizárni most nem lehet őket, mert túl hideg van. Ráültem a szőnyegre, és aki megpróbálta rátenni a pracliját, rálegyintettem a papuccsal. Honey elkezdte a tappancsát hol ide, hol oda kapkodni a szőnyegen, majd elhúzta a papucs elől. Jó játéknak találta. Asinak hatásos volt a dolog, nyüszítve kapta el a lábát, mintha fájt volna. Lord nem dőlt be nekem, tudta hogy úgysem tudnék rácsapni a nagy tappancsára úgy, hogy fájjon is. Nyugodtan leheveredett a szőnyeg szélére. Kihúztam alóla és hagytam hogy maradjon. A jó kis Morzsi bezzeg el sem mozdult a foteljából.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése