2015. június 2., kedd

Vaszilt örökbe fogadták

Nagyon elmaradtam a blogírással. Vaszilt már jó pár napja elvitték. Báróra jelentkezett egy nagyon kedves litéri család, de a végén Vaszilt választották. Vaszilnak nagyon jó helye lett. Egy nagy kertben él, bejárhat a házba és egy 10 hónapos körüli husky játszótársa is van. Nagyon jó hogy Vaszil ilyen hamar gazdira talált, mert már annyi helyen élt.

Nem volt zökkenőmentes a beilleszkedése, Vaszil a kis huskyval mindjárt összekapott. Vaszil nagy kutyának érzi magát, az enyémekkel sem volt soha alárendelődő. Ezért is esett neki Honey időnként. De Vaszil alapvetően jó kutya, pár nap alatt sikerült beilleszkednie. Képek:  Vaszil az új baráttal.




 Báró a leendő gazdikkal egy kicsit sem volt barátságos. Kerülgette és ugatta őket. Kívül akarta tudni őket a kertből. Legközelebb Bárót pórázzal fogom bemutatni a leendő gazdiknak, hogy ne védje a házat ellenük. Báróban erős az őrző-védő szellem.

Most hogy elállt a folytonos eső, újra elkezdtünk sétálni. 5 kutyával nem tudok, ahhoz Cesar Millan kellene. Főleg hogy nagyok és neveletlenek. Honeynak kidobott pénz volt a sok kutyasuli.

Az új út mellett készült egy földes út a traktoroknak, így végre van egy normális hely ahol lehet kutyát sétáltatni. Sáros, poros, gödrös, de nem ugatnak ránk a falu kutyái és autókat sem kell kerülgetni.

Először Honey-val, majd Honey-val és Virággal jártuk be. Harmadik nap már Virág helyett Asit vittem. Virág 5 percig nyüszített a kapunál, míg sikerült átpréselnie magát a kerítésen és utánunk jött. Nagyon szépen sétált mellettünk, nem volt vele baj. Cukor falat imád sétálni.

Ma már nem tudtam kit vigyek magammal, így elővettem a pórázt és vártam ki mit reagál. Honey azonnal a nyakamba ugrott, Asi meg közénk préselte magát. Lord felé mutattam a pórázt, azonnal hátat fordított és elment. Így elindultunk Asival, Honey-val és Virággal.

Amikor ki akartunk menni a kutyákkal a kertből, Báró kiiramodott és elszaladt. Egy negyed órát hajkurásztam a csirkefogót, mire haza tudtam hozni. Igen csak igénybe vesszük a szomszédaink türelmét, ezúton is elnézést kérek. Mikor elkaptam ráadtam a pórázt és azzal próbáltam hazavezetni. Nagyon fél pórázon, szinte kúszva megy. Amikor megindul, akkor meg rohan haza. Van benne erő. Ezt a pórázos sétát gyakorolni kell. Laci szerint próbáljuk Honey-ra bízni, benne nagyon bízik Báró. A 2 kutyára hám és egy összekötő póráz a két hámra. Így egymást sétáltatnák.

Asit és Honeyt is így viszem, mert 3 kutyát máshogy nem bírnám. A mai séta képei:





Na ki találta meg a pocsolyát?


És ki az aki ma nem jön be a lakásba?


Honey és Asi elindult a sár felé. Rájuk szóltam. Asi szót fogadott, Honey bele ment. A hámjánál fogva húztam ki, mert nem bírt kijönni. Remélem tanult belőle és legközelebb szót fogad. Így ma nem jön be a lakásba!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése