2015. július 4., szombat

Drága kis Virágunk gazdira talált

Aranyos Virág elvtársat elvitték az új gazdik. Leginkább Andrást viselte meg az elválás. Nagyon szereti az ilyen bújós hízelgős kutyákat, mint Virág. Az én papucsaim azonban újra biztonságban érzik magukat-már ami maradt.



Virág baba útra készen az új gazdikkal.

Virág nagyon hamar megszokta az új helyet. Naponta 2-szer 1 órát sétál. Rengeteg játékot, meg egy aranyos ágyikót is kapott. 


Virág, alias Tündérke az új helyén.

A többiek jól bírják a meleget a szobámban, a ventilátor mellett. Csak éjjel virgonckodnak. Az ugatásukkal ébren tartják a környéket. 
Az étvágyuk jó, de a kutyatápot köszönik nem kérik. Akármilyen prémium táp is. Tegnap vettem 5 kiló csontot nekik, megfőztem és csuda boldogok voltak vele. A levében főztem egy kis zabpelyhet, nehogy szorulásuk legyen a sok csonttól. Nagyon szívesen eszik a húslevesben kicsit megfőzött friss spenótot a kertemből. Még a tálat is kinyalják utána. Nekik is kell a vitamin. 

Mióta elment Virág, egyik kutya sem fut a labda után, hiába dobálom. Míg Virág vágtatott a labdáért, Asi és Honey is boldogan kergette. Vissza viszont Virágon kívül egyik sem adta. A kötélhúzós játék viszont változatlan kedvenc. 

Az esti gyakorlásnál Asi sokszor utánozza Honeyt. Ő is megcsinálja a marad parancsot néha. Télen ezt vele is sokat gyakoroltuk, akkor nagyon ügyes volt. De mióta kint is lehet játszani, már nagyobb helyet igénylő dolgokat csinálunk és csak Honey-val vesszük át az alap parancsokat. Honey nagyon buzgón csinálja és büszke magára. Én meg őrá. Nagyon okos kutya.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése