2015. július 20., hétfő

Honey féltékeny

Reggelenként Honeyt alaposan megdögönyözöm. Ne érezze magát elhanyagolva. Hatalmas erős kutya lett.

Vasárnap nagyot sétáltunk. András vitte Asit, én Honeyt. Meglepetésünkre Lord nyüszítve búcsúztatott minket. Ő is jönni akart.

Végig jártuk az új hidat, most lett kész. Nagyon jó frissen készült földutat is találtunk a híd túloldalán. Jól tudunk majd itt sétálni a kutyákkal. Örülök hogy végre lesz egy nyugodt helyünk. András futni akart Asival. Asi egy darabig bírta, aztán otthagyta Andrást. Lusta kutya, de nem is erőltetjük a displasiaja miatt. András mellett még Honey is jól elfáradt. Hazafelé már egyik sem húzott.

Itthon megpróbáltam Lordra adni a nyakörvet, hogy őt is elvigyem egy kicsit. Jött volna boldogan, de csak nyakörv-póráz nélkül. Nagy nyuszi. Ahogy meglátta a nyakörvet, elfutott. Hiába magyaráztam neki hogy enélkül nincs séta. A végén leguggoltam és kitártam a karom hogy jöjjön egy ölelésre. Boldogan odafutott, és az ölelés közben ráadtam a nyakörvet. Boldogan és nagyon szépen sétált. Még azt is megállta, hogy megugassa a szomszéd kutyákat. Tudja hogy nem szeretem. Ő viszont nagyon szeret ugatni rájuk. Főleg ha ők kezdik.

Honeyt megsimogatta András barátnője. Többször is hagyta, aztán egyszer megfogta a kezét. A foga nyoma ott marad Judit csuklóján. Néhány tűhegynyi pötty volt csak, de nagyon mérgesek voltunk Honeyra. Be kell látnunk, hogy őt nem szabad hagyni senkinek sem simogatni. Honey nem barátkozik.

Honey a többi kutyával is elég agresszív. Ha őt simogatom, senki más nem jöhet közel. Báró fülét is azért cibálta meg, mert féltékeny volt. Báró is simogatást szeretett volna szegény. Már Lord és Asi is elkerül, ha Honeyt simogatom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése