2014. február 5., szerda

Hét végén pár napig nem írtam, mert vendégeink voltak. Honey érdeklődve megnézte őket, aztán a továbbiakban nem érdeklődött irántuk.

A kutyaiskolát elblicceltük a rossz idő miatt. Jégpálya lett az egész falu. Alig lehet kimenni az udvarunkból.

Kicsi óriás macim ma a fenti előszobában pisilt a szőnyegre. Pedig a konyhában voltam, szólhatott volna.

Ma is eléggé harapós kedvében volt a kis csirkefogó. Eléggé durván játszott. Kicsit játszottam vele, simogattam, aztán kitettem a szűrét. Nem örült. :D A teraszajtónak ugrott az oldalával. Látszott hogy próbálja benyomni az ajtót. Úgy látszik bejött már így, mert profinak tűnt. Többször is próbálkozott. Aztán mikor meglátott nyüszögött. Ha nem tud viselkedni, kint marad.

Egyébként a szőrének jót tesz a hideg. Attól tartok van valami élősködő a bőre alatt, mert kis dudorok vannak rajta, és érzékeny. Lehet hogy az bántja, attól ilyen. Vissza kellene menni az állatorvoshoz.
De naponta átnézem a bundáját, meg a bőrét. Semmi nincs a szőrében, és a kis apró dudorokon kívül a bőrén sem látszik semmi. A szőrhiány változatlan. Talán most hogy többet van kint, egy kicsit jobban nő a szőr.

Olvastam hogy a zöldség gyümölcs, meg a teafa olaj jót tesz a bőrének. Zöldség-gyümölcsöt kap, holnap meg veszek teafa olajat is. Remélem beválik.

Ma a maradj szót gyakoroltuk. Még nagyon fiatal ilyen nagy önuralmat igénylő feladatokhoz, de azért egész ügyes volt. Először a gyere, majd egy helyre mutatva az ide parancsot kell végrehajtania, aztán jön az ül, eldobom a jutalomfalatot, és maradj szóval nem engedem menni. Majd mondom hogy keresd, és elengedem. :D Szépen csinálta. Felfogta a lényeget. Kb. 5x megcsináltuk, majd elfáradt. Akkor már csak a keres szóval eldobtam a falatkákat, had szedegesse. A polc alá esett falatokat szépen kipiszkálta a praclijával.

Ma egész jó étvággyal evett. Szépen megette a répás-joghurtos sertésragut kukoricapehellyel, a húslevest, és desszertnek kapott egy hatalmas pulykacomb csontot. Nagyon birkózott vele. Tudja hogy csak lent eheti, egy darabig szépen lent is maradt vele. Amikor feljöttem, egyedül érezte magát, és utánam jött a hatalmas csontjával. Elvettem, és kitettem a teraszra a csontot kutyástul. :D Muszáj szigorúnak lenni, mert amit most megengedek, azt utána mindig meg kell engedni.

András rászoktatta, hogy az ételéből eteti. Most már minket is piszkál evés közben, hogy adjunk belőle. Rossz szokás. Az ember szívesen adna, de annak az a vége, hogy mindig kéreget, ha valaki eszik.

Ma a konyhaszekrényre fel tudta tenni a pracliját, és körülnézett hogy mit dolgozok a szekrényen. Jókora macika lett. Holnap lesz 3 hónapos.

 András és Honey játszanak. Itt látszik a kis maci kopasz nyaka.


Ezen a 2 képen látszik, mekkorát nőtt Honey 1-2 hét alatt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése