2014. február 10., hétfő

Mért sír a kiskutya?

Mikor felmostam a konyhában Honey az erkélyről nézte és hangosan bömbölt. A felmosófát kergetni irtó jó szórakozás, és ő most ettől meg lett fosztva. Máskor teljes gőzzel ugatta, kergette, tépkedte a felmosófát. Aztán elkezdtem feltörölni szárazra a járólapot. Honey folytatta a bömbölést. Imádja kirángatni a kezemből, ellenkező irányba tépni-húzni a törölközőt. Így vele eléggé hosszadalmas a felmosás, így most kizártam.

Pár napig nem írtam, mert beteg voltam. Azért Honeyra mindig szántam egy kis időt, hogy ne érezze magát elhanyagolva.

Halas rizst főztem neki. Sertéshús megfőzve, levében egy kis rizs, meg egy kis zöldség, és mikor kész, egy olajoshal konzerv. Eléggé büdi lett. Honeynek nem nagyon jött be. Igaz mostanság semmi nem jön  be neki igazán. Túl van etetve. Már a sertésbőrkét sem ette meg, pedig előző kutyánknak, Briginek az volt a kedvenc kajája. Ha meg akartam örvendeztetni, mindig főztem neki egy jó adag kocsonyát. Így mától a napi négyszeri etetést háromszorira csökkentettem. Reggel 8, délután 2 és este 8-kor kap enni. Így sem ette meg ma a vacsiját. Kiteszem neki az erkélyre, hátha éjjel megeszi.

Tegnap kapott egy almahéjat. Brigi nagyon szerette. Honey meglepetten nézte hogy ez meg mi a manó, megfogta a szájával, aztán játszott vele egyet. Nem találta ehetőnek. :D








Tegnap a labda szót tanultuk, ma nem tudta. Újra tanultuk, remélem holnap már menni fog. A "marad" parancsot nagyon szépen csinálja, pedig a jutalomfalat megkeresésére kell várnia. :D Ügyes kutyus. Kuvasz nem apportírozós fajta, így a labda visszahozása még több gyakorlást igényel. Amikor visszahozza a labdát, úgy kell elvenni tőle, pedig falatkát adok érte. Jobban szeret labda húzkodást játszani, mint elkapni és visszahozni. 

Honey szőre szépen nő, úgy látszik hamarosan meggyógyul. A bőre és a körme színe is megváltozott. A kuvasz bőre acélszürke, Honey is már szinte teljesen olyan. A körmei meg feketék. A bundáját naponta kifésülöm. Nem helyesli túlságosan, de elviseli. Így naponta kijön minden kis apró kosz a szőréből, és mindig szép a szőre. Most, hogy kicsit többet van kint, szépen nő nem csak a nyakán, hanem mindenhol a szőr. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése