2014. április 12., szombat

Megnéztük a gyönyörű nyárádi kuvaszokat, és oviban voltunk.

Szombaton elmentünk Szalókra a rokonokhoz. Az ott lévő 2 apró kutyus nagy vehemenciával védte a területét. Honey okosan tűrte, de mikor az egyik megkapta, Honey viszonozta. De csak finoman, annyira hogy a kiskutya tudja hogy mit szabad, mit nem. Ezután már nyugodtan lehetett volna hagyni őket játszani, több konfliktus nem lett volna. De a kiskutyák gazdija elvitte őket, nehogy Honey megegye valamelyiket. Honeyt kikötöttem a kerítéshez a pórázzal, adtam neki enni-inni, és szépen elvolt, míg én bent beszélgettem. Okos volt.

Utána Nyárádra mentünk, a híres Dunamenti Jeles Kuvasz Kennelbe. Azt hiszem most láttam először igazi felnőtt kuvaszokat. Honey szülei sokkal kisebbek. Honey azért a mai méretei alapján meg fogja közelíteni ezeknek a hatalmas kutyáknak a méretét.
Ezek a képek Nyárádon készültek. Itt látszik a méretkülönbség az 5 hónapos és az 5 éves kutyák között.  


A nagy kutya Jeles. Okos, nyugodt, jóindulatú óriás. Imádja ha simogatják, vakargatják.



Lehet hogy kicsit sokat beszéltem? :D


 
Szép kis plüssmacim nagyon jól érezte magát, és nagyon jól viselkedett.

Vasárnap elmentünk egy új kutyasuli ovijába. Honey borzalmas volt. Úgy húzott hogy alig bírtam tartani. Új hely, új szabályok, sokkal több állat és ember. Honey azonnal játszani akart a kutyákkal, és simit kunyerálni az emberektől, de ez ebben a suliban tilos. Honey nehezményezte, és követelte a játékot és simogatást. Az oktatás viszont jó és hasznos volt. Ide kellett volna járnunk 2 hónapos kortól, akkor most könnyebb lenne a dolgom. Új pórázt, új nyakörvet kértek. Beszereztem. Pont akció volt a Fressnapsban. Bár olyan póráz nem volt, még hasonló sem, mint amit kértek. Remélem az is meg fog felelni, amit vettem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése