2014. április 30., szerda

Honey okosodik

1-2 napja Honey tápot kap, kis virslivel, májassal, spenóttal. Szereti a spenótot, és imádja a májast. De persze a nyers hús a kedvenc. Ha azt eszik, alig iszik és alig van széklete. Akkor is csak fehér és száraz. A szervezete hasznosítja az egész nyers csontos húst, alig van végtermék.

Most a táp evés mellett kicsit éhesebb, nem olyan túltáplált szőrgombóc. Így a jutalomfalat is jobban érdekelte mint eddig. Ma nagyon ügyesen sétált, figyelt rám, mellettem jött. Mikor  megelőzött visszahívtam. Jött szépen. Azt hiszem a szombati kutyaovi előtti reggel nagyon keveset kap enni. Úgy legalább hallgat majd rám és figyelni fog, nem engem rángat. Elég nehezen gyógyult be az ujjam, ami rendesen megrándult Honey nagy ugrásaitól.

A szigorúbb bánásmód hasznosnak bizonyult. Honey figyel, jön ha hívom, jobban szót fogad. Úgy látszik így kell bánni vele, ha nem akarom hogy az embereket ijesztgesse mikor otthagy, meg az úttesten szaladgáljon. Szerencse hogy Honey kicsit visszavett, mert ma a postás bejött úgy, hogy Honey elől volt. Szerencse hogy nem harapta meg. Ha nem vagyok itthon, nem biztos hogy megúszta volna.

Ma megfürödtünk a kádban samponnal. Nagyon szép lett. Lánc nyakörvet tettem rá és rögzítettem egy pórázzal a kapaszkodóhoz. Engem nem próbált megharapni, mint Andrást. Igaz én gyors és gyengéd voltam. Végül is remélem nem lett kellemetlen emlék ez a fürdés Honeynak. Az udvari pancsizójában imád fürdeni.

Honeyre nagy és kellemes meglepetés vár. Jelentkeztem egy állatmenhelynél ideiglenes befogadónak. Talán pénteken kapunk két kis tacskó forma kutyust. Honey boldog lesz, imád kutyákkal játszani. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése