2014. április 28., hétfő

Városi séták

Vasárnap elmentünk Veszprémbe lakást nézni, majd Dettiékkel a Barátság parkba. Ott Honey egy másik kutyával póráz nélkül is szaladgált. Boldog volt, nagyon örült Dettinek. Szépen sétált is vele. Hívásra ügyesen visszajött.

Hétfőn délelőtt Honey a szobában aludt, majd elmentünk Veszprémbe. Kicsit kikötöttem egy bolt elé, ügyesen várt. Az új hámmal nagyon szépen megy, nem húz. Csak átvetem a vállamon, és kényelmesen sétálunk. Megnéztük a Kossuth utcán a szökőkutat, majd felmentünk az irodába. Anyunak nagyon örült Honey. Aztán szép nagy kupit csinált. De nagyon jó kutya volt, szépen sétált, barátságos volt mindenkihez. Csak a liftben egy nőt morgott meg, aki nagyon félt a kutyáktól úgy általában. Őt aztán morogta, ugatta. Még nem láttam ilyennek, csak mikor a saját házunkba jött be valaki.

Este aztán megint rosszalkodott. Megvolt a játék, ügyesen ült, feküdt, lábhoz jött, helyére ment. Labdáztunk, ahol főként fogta a labdát a szájában, és tartotta, hogy vegyem el. Én meg úgy csináltam mintha el akarnám venni, és panaszkodtam, hogy nem adja oda a kutya. Mikor elengedtem a labdát, mindig visszajött vele, hogy próbáljam újra elvenni. Nagyon élvezi ezt a játékot.

Utána enni adtam neki, és egy hatalmas kacsa farháttal lefeküdt a lábtörlőre. Mikor Laci be akart jönni morgott, ugatott. Kimentem, fogtam a partvist, és visszatartottam a kutyát, hogy Laci bejöhessen. Rám is morgott. Rászóltam hogy nem szabad!

Később kimentem, bűnbánó képpel nézett. Vittem neki egy újabb farhátat. Lefektettem a kutyát, majd a mancsai közé tettem. Mondtam neki: látod, eheted nyugodtan, nem veszem el. Fogta és elvonult vele. Azt hiszem elásta, mert már nagyon tele volt a poci.

Biztos vagyok benne, hogy sokat éhezett kicsi korában. Persze ez nem mentség a támadó viselkedésre. És ez már a második alkalom. Legközelebb sokkal apróbb darabokat kap, azokkal nem szokott gond lenni.

Bár tegnap este egy nagy csülökkel birkózott, és azt nem védte senkitől. Nem tudom mi jött rá. De Laci nem lelkesedik azért, hogy a saját kutyánktól nem tud bejönni az ajtón. Igaza van. Nem tudom mit tehetnénk? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése