2014. április 26., szombat

Oviban voltunk ma is

Jó kis nap volt, leszámítva hagy ma igencsak kíméltem a bal kezem. Erre ma a jobb fáj, de nagyon. Még a hüvelykujjam is. Ovi előtt Honelyre az új hámot adtam, és csodák csodájára nem húzott. Meglepte hogy nincs semmi a nyakán, így nem lépett fel az automatikus húzó reflex. Persze a suliban a hagyományos pórázt vettük elő. Nagyon jó kis gyakorlatok voltak. Honey 3 hónaposan nagyon élvezte volna. Most is élvezte, csak most már kicsit önállóbb, és néha nem fogad szót. Komoly küzdelem volt magam mellett tartani, mikor az volt a feladat. A hozzám jövés sem volt zökkenőmentes. De a többi kutyával játszást nagyon élvezte.

Mondtam az oktatónak hogy séta közben nagyon húz. Ripsz-ropsz leszoktatta róla. Remélem sikerül megőriznem ezt a tudást. Mentem, mellettem a kutya, póráz mögöttem a oktatónál. Ahogy Honey meg akart előzni, én mondtam hogy "nem", oktató kicsit rántott a pórázon. Nagyon jó volt. Fordulásnál nem volt kedve követni, de a végén hívásra csak jött.

Feladatnak kaptuk hogy sokat menjünk emberek közé. Így elmentünk ovi után Veszprémbe a Kossuth utcára fagyizni. Tele volt emberekkel, gyerekekkel. Honey boldogan nézelődött és fagyizott.

Holnap megint megyünk. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése