2015. március 16., hétfő

Rangsor viták

Drága kis Hercegnő ma lehajtott fejjel, alázatosan bújt hozzám mikor megjöttem. Nagyon aranyos kutya. Gyönyörű és kedves. Örülhet majd aki megkapja.

Lord bent alszik pár napja. Nem egyszerű vele az élet. Este 11 felé, mikor Honeyt kiküldöm, Lord is jön átvenni a jutalomfalatot a kimenetelért. De eszében sincs kimenni. Ha csak lehet bent marad. Így a falat sem jár neki.
Hajnalban ahogy meghallja a jövés-menést, Lord azonnal fent van és ki akar menni. De más hiába nyitja ki neki az ajtót, őméltósága csak akkor megy ki, ha én nyitom ki neki az ajtót saját kezűleg. Micus követi Lordot. Kicsi kutya-kicsi hólyag. Megértem ha neki hosszú az éjszaka pisilés nélkül. Ezért is igyekszem este minél tovább kint hagyni. Miután Lordot kiengedem, még kicsit visszafekszem, majd viszem a reggelit a kutyáknak.

Ma reggel mikor kiosztottam az ételt a hátsó kertben, mentem előre Hercegnőhöz. Nem volt sehol. Megijedtem, elindultam az emeletre hogy telefonáljak, és utána induljak keresni. Mikor benéztem András szobájába, Hercegnő ott szunyókált András ágya mellett a legszebb gyapjú plédemen. Úgy megörültem neki, hogy még a plédért se szóltam Andrásnak.

Honey és Hercegnő között van még vita. Reggel Honey sántított, este Hercegnő füle vérzett. Mikor összeengedtem őket Honey nekiesett Hercegnőnek. A többiek rohantak segíteni, de mivel Honey volt közelebb, őbelé mart a többi kutya. Honey kicsit visszakapta a piszkálódást. Sebesülést nem okoz sem Lord, sem Asi. Így Honey sértetlen.  Honey is inkább ijesztgetni akarja Hercegnőt, mint bántani. Hercegnőnek viszont eszében sincs megadni magát. Karakán kis kuvasz, megvédi magát. Vége Honey pünkösdi királyságának.

Ma egy halom kutyajátékkal mentem haza. Olcsón vettem őket. Az egyik kis csörgős labdát elkapta Asi, roppantott egyet rajta és eltörte. Micus a műanyag hamburgert nagy morgással védte a többiektől.

Édes ez a Micus. Egy falat az egész kutya, de elvette a játékot a többiektől. Morog, ugat, megvédi az ételét, de mégsem bántják szerencsére. Ha ez így marad, megtartjuk. Nagyon szeretem ezt a kis csöppséget. Ma jelentkezett valaki egy régebbi hirdetésemre hogy Micust örökbe fogadná. Passzoltam az érdeklődést Nórinak, adjon ő kutyust, Micike meg maradjon nálunk.

András megfürdette Hercegnőt. Sosem lesz olyan fehér mint Honey, de azért tisztább lett kicsit. Nagyon szépen tűrte a fürdetést. Jó kutya. Egyelőre Honeytól elkülönítjük, míg Honey bele nem törődik hogy itt van.






Mindenki elhelyezkedett a kedvenc alvóhelyén



Hercegnő megfürödve

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése