2015. március 8., vasárnap

Képek Stelláról

Az új gazdi küldött néhány képet Stelláról. Látszik hogy jó helye van. Nekünk még mindig nagyon hiányzik. Drága kis hűséges Stellám. 





Micike most úgy tűnik jól érzi magát nálunk. Szobatiszta és nem veszekszik a többiekkel. Az ételnek úgy örül hogy métereseket ugrik mikor viszem. Csuda édes. Birtokba vette a kis kutyaházat. Esténként meg bebújik az ágyamba a takaróm alá és ott bujkál míg fel nem fedezem. Olyankor átteszem a fotelba és betakarom, hogy had bújjon el.

A múltkor Lord kiszökött a hátsó kertbe, mikor vendég jött. Be akartam zárni a lakásba, ő meg kiszaladt. Fogtam egy söprűt. Honeynak attól szokott leesni hogy nem ő a főnök. De szegény Lord úgy megijedt tőlem hogy összepisilte magát. Pedig még sose bántottam. Sőt amikor látta hogy Honeyra ráverek, azt is látta hogy nem ütöm meg komolyan. Lord egy nagy fehér nyuszi. Felvonszoltam a teraszra és bezártam. Közben végig kapkodott a kezem felé, mutatva hogy ő bizony megesz ha bántani merem. Nem hittem neki. De persze nem is bántottam.

Honey mutat rossz példát a többieknek, ezért hiszi néha Lord meg Asi hogy szabad rosszalkodni. De Honeyt is hamar helyre teszem. Azért újra és újra próbálkozik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése