2015. március 21., szombat

Újra a szabadban

Ma kimentem a hátsó telekre kertészkedni és kiengedtem a kutyákat is. A hátsó telek a szomszéd parlagon hagyott telkével kb. fél hektár. Ezen szaladgálhatnak a kutyák. Két oldalról bekerített a telek. A kerítés mögött lakik egy puli, aki versenyt fut a kutyáimmal a kerítés mellett. Nagyon élvezik. Jó nézni ahogy az öreg Lord is szélsebesen vágtat még emelkedőnek fel is a pulival és a többi kutyával. A 3. oldalon az erdő van, negyedik oldalon pedig parlagon hagyott föld, majd a szomszéd háza kerítés nélkül. A szomszéd házhoz és az erdőbe tilos menniük a kutyáknak.  Ezért csak jól nevelt és behívható kutyával lehet kimenni. Megelőlegeztem mindegyiknek a jól nevelt kutya státuszt, annak ellenére hogy tudtam: vannak még hiányosságok. De nem akartam egyiket sem megfosztani a szabadon szaladgálás örömétől.

Tavalyi kép: Lord és Honey a hátsó telken



Micus, a kis szökős egy fél óra után lelépett. Szóltam Honey-nak hogy "Hol van Micus? Keresd!" Honey bement az erdőbe és néhány perc múlva jött vissza Micivel. Micust be akartam hívni de nem jött. Elkezdett játszani a többiekkel. Hiba volt ráhagyni. Negyed óra múlva megint nem volt meg. Szóltam Honey-nak, de rám se fütyült. Bementem pórázért és elindultam az erő felé. Hívtam Honeyt, utánam jött. Kértem hogy keresse Micust. Akkor meg a másik irányba indult el Honey és nemsokára jött vissza Micivel. Nagyon mérges voltam a kis szökősre. Rákiabáltam de nem jött oda hozzám. Tudta hogy vaj van a fején. Egész hazáig követtem, hegynek fel. Bejött a kertbe majd eltűnt. Megkerestem. A teraszon lévő kutyaházba bújt el. Előhúztam és rávertem a fenekére. Ha lelép a kis buta elüti egy autó, vagy beeszik valami mérget amit rendszeresen kiraknak a pockok ellen.

Honey és Hercegnő együtt játszottak. Egyszer láttam hogy Hercegnő megadta magát Honey-nak. Végre szent a béke. A kis mini terroristám Hercegnőtől is megkapta az elismerést mint falkavezér.

Lord átment a tilos területre és mikor rászóltam nem reagált. Utána mentem és neki is a fenekére vertem. Beszaladt a kertbe. Becsuktam a kaput, Lordnak és Micusnak ennyi volt a szabadság.

Honey és Hercegnő nagyon szépen, fegyelmezetten viselkedett. Mikor be kellett jönni Hercegnő nagy körben kikerült. Meg volt a véleménye, itt verik a kutyákat.

Hercegnő kihányta a vacsorát. 2 kacsanyakat evett, meg egy kis húslét. A kutyatápot nem ette meg. Biztos már akkor sem volt jó a gyomra. Mióta itt van nagyon keveset eszik. Azt hittem az ivartalanítás hatása és majd elmúlik. De sajnos csak rosszabb lett. Aggódom érte. Remélem nem lesz gond az egészségével. Nemsokára megyünk kiszedetni az ivartalanítás varratait. Akkor megnézetem az orvossal.


Hercegnő András ágyában. Mikor ketten simogattuk, széles elégedett vigyor ült Hercegnő képén. 


Asi a kis kanapékirály. Ma nem jött ki, inkább szunyókált Andrással. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése