2015. március 11., szerda

Lord büntiben

Ma mikor az első kertbe mentem, ahol nyitva volt a kapu, csak a megbízhatónak gondolt Lordot vittem magammal. Lord fogta magát és azonnal kifutott. Hiába kiabáltam, hiába mentem utána, nem volt hajlandó visszajönni. Legalább negyed órát vadászgatott a szomszéd telkén egérre. Mikor közel mentem elszaladt. Nagyon mérges vagyok rá. Ma nem jöhetett be, és az esti jutalomfalatos játékban sem vehetett részt. Holnap majd megpróbálom újra kiengedni. Ha nem jön vissza egy szóra, megint nem jön be egy napot. Tarthatatlan hogy egy ilyen hatalmas kutya szófogadatlan. Ez sajnos a nagy kutyák hátránya, hogy ha nem neveljük szigorúan, veszélyeztetjük a szomszédságot. Nem hiszem hogy Lord bárkit is bántana, de a frászt hozza mindenkire aki meglátja póráz nélkül szabadon.

Ez sajnos kicsit rányomta a bélyegét a többiek hangulatára is. Kicsit csendesebbek mint máskor. Nem baj, rájuk is ráfér egy kis nevelés, mert ők is szívesen futnak el ha lehet. Bár Honey utoljára egy szóra visszajött akkor is mikor a többiek elszaladtak. A végén megkomolyodik az én okos kis kutyám.

Stella gazdijától kaptam egy levelet. Stella jól van. Tanítgatják. Pórázzal megy újságot hordani, de a gazdi szeretné póráz nélkül vinni. Remélem sikerül neki megtanítani Stellát fegyelmezetten a gazdi mellett menni.

Pénteken kapunk egy fiatal kuvasz lánykát, akire nem tart igényt a gazdája. Addig marad, míg az egri állatvédők jó gazdit nem találnak neki. Nagyon szép kutya. Remélem jól érzi majd magát nálunk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése