2015. március 28., szombat

Pireneusi hegyi nyuszi

Lord képét közzétettem a pireneusi hegyi kutya csoportban. Megkérdeztem hogy Lord pireneusi-e szerintük? A válasz az volt hogy keverék, van benne pireneusi meg kuvasz is. Lementettem egy fajtiszta pireneusi kölyök képét. Mintha csak Lord lenne kiskorában. Nagyon édes kiskutya.


Hercegnő nagyon szépen beilleszkedett, de még kicsit félénk. Az esti játékhoz szépen odajön, boldogan játszik. A lábhoz parancsot tökéletesen tudja, egyszer már az "ül" is sikerült és a keresd parancsot is gyakorolja. Az evéssel sincs már semmi gondja.

Eldobtam egy marék parizer darabkát és rájuk szóltam hogy keressék. Elkövettem azt a hibát hogy Hercegnőnek megmutattam egy falatot a földön. Azután már csak engem nézett, hogy mutassak még falatot, miközben a kis csapat lélekszakadva futkosott hogy összeszedje mindet. De azért lassan Hercegnő is belejön a feladatokba. 

Aranyosak voltak ma. Végre kint tartottuk az esti játékot mert még világos volt. Sokkal kényelmesebb az udvaron. Régebben míg a szétszórt falatokat szedegették elbújtam, ők meg mikor végeztek megkerestek. Most nem igazán tudtam elbújni, mert Hercegnő folyton szemmel tartott és követett.

Micus a folytonos ugatásával és morgásával felhergelte Asit, aki rá is támadt. Asit jól összeszidtam, Micusra meg rászóltam hogy csend legyen. Szerencsére kevés nézeteltérés van közöttük. Ma Honey felvett egy leesett falatot amit másnak dobtam oda. Ilyent ritkán csinálnak, többnyire hagyják hogy az keresse meg, akinek dobtam. Okosak, jól neveltek-többnyire. 

Holnap elkezdünk újra sétálni, vagy kimegyünk a telekre. Hercegnőt is meg kell tanítatni pórázon sétálni. Nem hiszem hogy bármi probléma lenne vele. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése