2014. március 23., vasárnap

Nagyot nőttünk




Honey 2,5 hónap alatt ennyit változott. Szép teljesítmény.

Kutyaiskolában erős testedzésnek vagyok kitéve. Nehéz Honeyt irányítani. Nagy a súlya, nagyon húz.
Azért ha nem tereli el semmi a figyelmét, szépen teljesít. De leginkább itthon ügyes ahol nincs semmi rendkívül érdekes.

Belementünk a patakba kicsit pancsolni. Nagyon tetszik neki.  Hátsó kertben szépen elengedhető, hívásra visszajön.

Ma Andrást megkértem hogy segítsen fürdetni. Egyedül akarta. Nem örültem, mert ő nem olyan finoman bánik vele mint én, és nem akartam hogy valami ijedtség miatt Honey féljen a fürdéstől. Így is elég nehéz megfürdetni. Nem lelkesedik a testápolásért, de én ragaszkodom hozzá. Végül András egyedül fürdetett. Néhány apró harapással megúszta. :D Honey gyönyörű lett.

Egyik nap este Honey nem akart kimenni. Lejött a lépcsőn, de ott megállt. Mikor ki akartam húzni, harapdált felém. Gonosz kölyök. Rátettem a pórázt, és kivonszoltam.

Ma először lenyomta a szobaajtó kilincset a kis mackóm és kiment a szobából. Lassan akadálytalanul közlekedik. A teraszajtón is be tud jönni, egyszerűen benyomja. :D Megnézném András arcát, mikor a kutya benyit a szobájába. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése