2014. március 25., kedd

Kis lustaság

Vasárnap gondoltam elviszem Honeyt sétálni a telkünkön, póráz nélkül. Már az erdőnél jártam, mikor nem láttam Honeyt sehol. Visszasétálok, hát Honey ül a domb tetején és engem vár. Egyedül sétáltam, ő meg megvárt a hátsó kapunknál. Pedig azt írták, hogy a kuvasz annó 50 km-t is szaladt a nyáj mellett naponta. Hát Honeynak erre nem lenne kedve, az biztos.

Ma gyakoroltuk az ül, köszön, helyedre, keres, hozd vissza a labdát parancsokat. Ügyes volt. De a labda kézbe adása nem ment mindig. Néha megpróbál a helyedre, meg a hozd vissza a labdát helyett simán kezet nyújtani, mert az egyszerűbb. :D Így akar előbb hozzájutni a jutalomfalathoz. :D

A konyhakertem féltem a kutyától, mindig rászóltam Honeyre mikor rálépett. De nem igazán értette mi a gond. Pórázon körbesétáltattam a konyhakert körül, és mikor rá akart lépni a konyhakertre, rászóltam. Azóta nem megy rá. Nagyon ügyes kutya.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése