2014. március 7., péntek

Honey csibészkedik








Éppen ma határoztam el, hogy eldicsekszem milyen jó a kutyám, erre ma úgy felbosszantott, hogy megígértem neki: a hét végén kutyapörkölt lesz az ebéd. Mostanság folyton ette a virágföldet. Kertben, lakásban egyaránt. Marhatrágyával volt komposztálva. Olvastam hogy a húsevő állatok azért eszik meg a marhatrágyát, mert vitaminhiányuk van. A szarvasmarha által megevett növények vitamintartalmát tudják így hasznosítani. 

Na adtam neki minden adag rizseshúshoz egy marék spenótot meg zabpelyhet, a kutyatápra meg mertem 1-2 merőkanálnyi kelkáposztafőzeléket pörkölttel. Úgy ette mintha a legfinomabb hús lenne. 

A szobai meg a kerti virágföldet azóta békén is hagyta, de az ablakba kitett, tojáshéjba ültetett paradicsommagjaim megette tojáshéjjal, földdel együtt. Majdnem elsírtam magam.

Az új kerti lámpák is nagyon bántják a szemét. Feldönti, szétszedi, tönkreteszi őket. Pedig ma összeragasztottam, hogy nehezebb legyen szétszedni. De sajnos így is szét tudja szedni. Holnap valahova magasra kell tennem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése