2014. május 1., csütörtök

Csökken az étvágya

Ma 5 virslit vittem ki jutalomfalatnak. Honey szépen sétált, figyelt, ügyes volt. De a vacsorához hiába hívtam. 1-2 óra múlva újra megpróbáltam. El volt nagyon foglalva az üres utca ugatásával. Megint nem kérte a vacsit. Betettem a hűtőbe, jó lesz reggel. Ez az első eset, hogy Honey csak egyszer eszik. Persze kivéve a jutalomfalatokat.

Kezd megjönni a hangja. Többet ugat. Örültem volna ha nem teszi, de ha kérésre abbahagyja, azzal is be fogom érni.

Esti játék jó volt, Honey boldogan húzogatta a kuglit, a kismaciját, a széttépett gumilabdáját. Ha eldobtam, boldogan hozta vissza, de nem adta oda, csak tartotta, hogy húzzam.

Kutyaoviban Honeyt "kézfélősnek" nevezték. Fél az emberek kezétől. Továbbá az emberektől is megijed időnként, és ilyenkor harapni próbál. Generációkon keresztül vert kutyák ilyenek. Én nem verem Honeyt, nem tudom mért fél az emberektől. Igazából az utcán sétálva mindig is boldogan ment oda mindenkihez szaglászni, simogatást kunyizni. Most hogy nagyobb, már óvatosabban engedem oda, nehogy megijedjenek tőle. Lehet hogy ez feszültséget kelt benne. Sajnos a nagyméretű kutyáknak ez is egy hátránya a kicsikhez képest. A harapás pedig nála sosem volt még komoly, megfogja az ember kezét, kicsit szorítja is. Ha ilyenkor valaki megijed és elrántja, még vérezhet is, de Honey nem harapott rá igazán még senkire. Mikor az oktatóra rámorgott, az oktató kutyája rendesen megugatta Honeyt. .D Édes volt ahogy védte a gazdáját. Honey megijedt az oktatótól, az oroszlánok üvöltésétől. Úgy általában is kicsit ijedős. De hát még nincs 6 hónapos. Előző kutyánk, Brigi ha félt, mögém bújt. Onnan már nagyon bátor szokott lenni. :D Honey nem bújik el, inkább fut egy kört. :D

A másik hogy nem hozzám fut védelemért, oktató szerint nem kötődik hozzám eléggé. Ez érdekes, mert kicsi korában csak velem érezte jól magát, ha elmentem, sírt utánam. Az irányítás hiánya lehet talán a gond, hogy nem vagyok elég szigorú vele. Pedig a következetesség megvan, a szabályokat kitaláltam mielőtt elhoztuk a kutyát, tartom magam hozzá, és ő is nagyon ügyesen betartja őket. Persze hogy mostanság elszemtelenedett, én is kevesebbet engedek meg neki. Ma például kint gazoltam, Honey meg az udvarban nyüszögött, hogy őt is engedjem ki. De nem engedtem, mert mostanában többször is lelépett. Majd ha tanul egy kis fegyelmet, és szépen jön ha hívom, kiengedem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése