2015. május 5., kedd

Báró megérkezett

A tegnapi bünti jót tett a kutyáimnak. Ma reggel már sokkal szófogadóbbak voltak. Neki álltunk a kapun belül maradást gyakorolni. 10 méteres pórázt tettem Lordra, majd kinyitottam a kaput. Mikor elindult kifelé, rákiáltottam és ráléptem a pórázra. Meglepődött. Szépen visszazavartam. Egy darabig nyitott kapunál voltunk és Lord ahányszor megpróbált kimenni, annyiszor küldtem vissza. Azt hiszem megértette.

Utána Honey-val is megcsináltuk a gyakorlatot. Neki hamarabb leesett hogy nincs kifutás. A végén nagyon megdicsértem. Ezt a gyakorlatot párszor elismételjük még.

Kis Virággal elmentünk az orvoshoz. 6 hetes vemhes. Holnap visszük ivartalanításra az állatvédő alapítvány kérésére, akié a kutya. Megkapta az oltást és chippet is. Nagyon ügyesen tűrte a kis csöppöm.

Ma kaptunk egy új kuvaszt, Bárót. 2 év körüli rossz állapotú, frissen ivartalanított fiú. Nagyon fél, nagyon sovány és nagyon piszkos. Látszik hogy fáj még neki az ivartalanítás helye. Félve, de egyszer-egyszer odajött hozzám. A kezemből elfogadta az ételt, de az elé tett vacsorához nem nyúlt. Próbáltam kézből etetni, de úgy sem kérte. A májas bejött neki, a virsli is, de a kiflit kiköpte. Majd megjön az étvágya ha meggyógyul. A többi kutyával zökkenőmentes volt a találkozása. Kicsit félt ahogy körbecsodálták, de sem ő, sem az enyémek nem mutattak semmi agresszivitást. A csöpp Virág még a Bárónak kitett csontot is elvette, de Báró még csak rá sem morgott. Úgy látom jó természetű kutya, és ha kicsit felhizlaljuk, meg rendbe tesszük, gyönyörű állat lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése