2015. május 18., hétfő

Virág örökbe fogadott engem

Drága csöpp Virágom nagyon kedves és ragaszkodó. Amikor hazaérek örül és bújik hozzám. Olyan mint Lord, követ minden hová. Ő már akkor örökbe fogadott engem, mikor hozzánk került.

Mikor hazaérek leteszem a táskám, és végigsimogatom az összes kutyát. Aztán megpróbálom levenni a cipőm. De akinek még nem volt elég a simogatásból az nem hagyja. Ma az egyik hónom alatt Virág, a másik alatt Lord feje volt, mikor bújtam ki a cipőmből, aztán egyszer csak megjelent Asi feje is a lábam között. Akkor már a nevetéstől sem tudtam levenni a cipőt.

Tegnap örökbefogadó napon voltunk Ajkán. Virág és Asi jött velünk. Nagyon jól éreztük magunkat. Virágba beleszeretett két kisgyerek, testvérek. Le is foglalták maguknak, végig vele játszottak. A végén nagy bömböléssel búcsúztatták, mert anyukájuk nem engedte nekik megtartani a kiskutyát. Nem bántam, örömmel hoztam haza a csöppöm.

Ma érdekes dolgot vettem észre. Honey-val szoktam olyant játszani, hogy játékból kergetni kezdem, felé nyúlok, mondom neki hogy elkapom. Honey azonnal tudta hogy játék és ügyesen szlalomozva elugrált előlem. Aztán ha elunta, hagyta hogy elkapjam. Asival is kipróbáltam, de ő nagyon megijedt és hanyatt vágta magát. Lord is megijedt, de nem annyira mint Asi. Ők nem tudnak különbséget tenni a játék és valóság között. Pedig ha mérges vagyok rájuk, nem szoktam "elkapni" őket, hanem rájuk szólok.

Egymással viszont hatalmasat játszanak mostanában. A három hatalmas kutya, Asi, Lord és Honey egymást harapdálva, összegabalyodva birkóznak. A kis Virág igyekszik óvatosan bekapcsolódni, vigyázva nehogy rálépjenek.

Báró még csak Honey-val játszik. Nagyon lassan bátorodik. Hívásra sem jön mindig. Az étvágya viszont már kiváló. Igyekszem minél többet etetni, hogy felszedjen magára egy kis húst. Báró remek házőrző. Folyamatosan figyeli hogy mi történik és azonnal ugat. Nagyon jó kutya.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése