2015. május 20., szerda

Vaszil mackó visszatért





Drága kis Vaszilt visszaadta a gazdi, mert ahova költözik, oda nem lehet kutyát vinni. Vaszil leadta meg magáról a felesleget. Gyönyörű karcsú vizsla lett belőle. Gazdi szerint válogatós, nem ette meg a tápot. Egy fél napot utaztam mire hazahoztam. Azonnal újra otthon érezte magát nálunk.

A csipet csapat nagy felháborodással fogadta hogy még egy kutya érkezett. Különösen Asit zavarja hogy sokan vagyunk. Displásiás, szüksége van a nyugalomra. Ettől függetlenül nem veszem jó néven ha morgolódik. Elkülönítettem őket. Vaszilt, Lordot meg Virágot a lakásban hagytam, a többit a kertben. Vihar kezdődött, ilyenkor Lord nagyon fél, azért volt bent.

Az esti játéknál kétféle jutalomfalatot vittem ki, mert Vaszil nem eheti az olcsó parizert, amit a többiek kapnak. Neki egy kis bacont vittem, mert nem volt más itthon amibe nincs baromfi. Pedig ma jól bevásároltam sertéshúsból, amiből Vaszilnak fogok főzni.

Aranyosan sorba álltak a jutalomfalatokért. Vaszil a sor elejéről átállt a sor végére is. Mikor végig értem, meglepődve láttam hogy Vaszilra 2x is rá került a sor. Okos kis csibész. A többiek nem nagyon díjazták Vaszil szemfülességét. Honey és Asi elkezdett Vaszillal verekedni. Úgy kiabáltam rájuk hogy a fél falu hallotta. Nem engedem hogy bántsák egymást.

Báró ma már önszántából bejött és még az emeletre is feljött. Bátorodik a drágám. Szombaton gazdihoz kerül. Nagyon fog hiányozni.

A csöpp Virág ma nagyokat játszott Honey-val. Csodálkoztam mert nincsenek egy súlycsoportban. Később Vaszil is csatlakozott. Hamar be fog illeszkedni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése