2015. május 14., csütörtök

Báró ragyogóan érzi magát

Ez a jóképű fiatalember /eb grin hangulatjel / szerető gazdit keres magának, aki ráér kicsit simogatni a gyönyörű, hófehér bundáját. heart hangulatjel
Báró egy nagyon kedves, szelíd kutya, de buzgón őrzi a házat. Oltva, ivartalanítva várja a gazdit, akinek soha többet nem kell majd félnie Báró mellett a betörőktől! 







Bárónak nem sikerült jól az ivartalanítása. Elzáródott a húgyvezetéke, így vasárnap ki kellett hívni az orvost. Kívül már szép volt a seb, hála Luca Kék Lukács kenőcsének, csak belül volt nagyon gyulladt. Egy antibiotikum injekció egy nap alatt rendbe hozta. Most már remekül érzi magát. Szépen eszik, játszik. Még azért nagyon fél az emberektől, pedig már mondtam neki, hogy én még egy kutyát sem haraptam meg. Báró ennek ellenére szinte csak laposkúszásban mer megközelíteni. Szegény kutya. Szégyellheti magát aki bántotta. 

Drága kis Virág elvtárs ma csuda nagy örülést rendezett mikor hazaértem. Cuki kis csöppség, ő is jó gazdit keres. Jól  jár vele aki örökbe fogadja. Nagyon szép, ragaszkodó és kedves állatka.

Honey az engedelmességi vizsga összes feladatát szépen végigcsinálja. Már a fekvés alatti marad parancsot is gyönyörűen tudja. Nagyon büszke vagyok rá.

Tegnap este vihar volt. Az óriási Pireneusi Hegyi nyuszink, Lord nagyon meg volt ijedve. Honey meg Báró kint szaladgált, az aprócska Virág is kiment ellenőrizni hogy mi folyik kint, Lord meg még Lacihoz is bekopogtatott, hogy védje meg. Laci közölte vele hogy sajnos abban a szobában is dörög és villámlik. Bezárkóztam, befüggönyöztem, simogattam Lordot, így átvészelte a vihart. Szegény nyuszika. 


Lordom

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése