2015. május 8., péntek

Báró nehezen gyógyul



Ő Báró, a helyes kis konnektor orrával. Az ivartalanítása hétfőn történt. Fájlalja. Nem nagyon eszik, folyton fekszik. Ma ismét alaposan bekenőcsöztem a Luca által adott Kék Lukács kenőccsel. Utána sokáig simogattam és fésülgettem, hogy ne tudja lenyalni. 



Báró által választott búvóhely. Nem szeretem ha itt bujkál, mert hideg is meg meg is ázik. Sikerült átszoktatni a Hercegnő által is használt kényelmes és tágas kutyaházba. Csak le kellett engednem előtte a nádfüggönyt, hogy biztonságban érezze magát. 








Itt már kicsit elvegyül a többiekkel. Lord kivételével mindegyik kedvesen fogadta. Lord az öreg kötekedős maci most nem hiányzik Bárónak a gyógyuláshoz. Elkülönítettem őket. A többieknek remélem mielőbb sikerül rávenni Bárót arra hogy játsszon velük.



Kiderült hogy Virág, az édes kis cicamicám nem dagi hanem vemhes. Így kedden megtörtént az ivartalanítása. Még egy sérv is volt a pociján. Mára ő már tökéletesen jól van, pedig sokkal nagyobb műtétje volt, mint Bárónak. Változatlanul szeretik a többiek, pedig azt hittem hogy talán a vemhessége miatt szerette azonnal mindegyik kutya.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése