2015. május 4., hétfő

Büntiben a banda

Iszonyú mérges vagyok. Elindultunk volna kocsival az Esseg várhoz sétálni egyet. Kiengedtem őket az első kertbe, ahol nyitva volt a kapu. Lord bőszen kiszaladt, hiába ordítottam rá. A többiek meg Lord példáját követve utána rohantak. Egyedül Asi ült be szépen a kocsiba mikor hívtam. Még a csepp Virág is, aki folyton követ, ő is kiment és alig lehetett rávenni hogy visszajöjjön.

Honey és Lord az utcán rohangált. Két biciklist megkergettek. Hiába mondtam hogy nem harapnak, az ugató óriások a frászt hozták szegény emberekre. Aztán egy gyalogost is halálra rémítettek, mire sikerült őket nagy nehezen bezavarni.

A rendesen viselkedő Asit elvittem sétálni, játszottam vele és megvacsoráztattam. A többiek meglepetten nézték hogy ilyen is van? Ők nem játszanak, nem kapnak jutalomfalatot és vacsorát? Remélem tanulnak belőle, mert ebből elegem volt.

Virág szépen gömbölyödik. Nem lepődnék meg ha megajándékozna minket pár kutyakölyökkel. Holnapra kaptunk időpontot az orvosnál, akkor kiderül. Remélem csak a jó étvágyának köszönhető a gyarapodása.

Holnap egy Báró nevű kuvasz fiú érkezik hozzánk ideiglenes elhelyezésre. Múlt héten találták Eger környékén. Beoltatták, kapott chippet és ivartalanították is. Remélem neki is olyan jó gazdit sikerül majd találni, mint Hercegnőnek.
 
Vaszilt sajnos visszaadja a gazdája. Nem tudja tovább tartani, mert az új lakóhelyére nem viheti magával. Így ő is visszajön hozzánk a napokban. Vaszilt valószínűleg az előző gazdija hamarosan el tudja majd helyezni. Szegény Vaszilt nagyon sajnálom hogy annyit hányódik, pedig nagyon ragaszkodó kutyus. Nagy öröm lesz viszontlátni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése