2015. január 22., csütörtök

Eljátszunk



Honey 1 év alatt ennyit változott. Szépséges baba volt és most is az. Legalább is nekem. 

Nagyon jó kutya mostanában. Szófogadó, fegyelmezett. 

Tegnap ugyan volt egy kis összezördülése Lorddal a lakásban. Nem bánom, lerendezik egymás között. De a lakásban tilos. Ezért azonnal kitettem a szűrüket. Komoly csata nincs köztük, csak egy kis morgás, vicsorgás. 

Lord bár az udvaron szívesen játszik, a lakásban a kis helyen zavarja a játszó Honey és Asi. Így ha szerét ejtheti, elveszi a játékukat. Tegnap egy labda maradékát dobáltuk. Mikor Lord elkapta, ráfeküdt. Alóla nem szedi ki egyik kutya sem.  

Reggel mikor mentem dolgozni, hogy ki tudjak parkolni hátraküldtem a kutyákat. A trükkös kis Asi megpróbált előre osonni, hogy majd beugrik a kocsiba ahogy nyílik az ajtó. Kicsit erélyesen szóltam rá. Szegény úgy megijedt hogy nem mert visszajönni. Pedig nem is szoktam megverni. Kedvesen szóltam, akkor visszaszaladt. Óvatosan ment el mellettem, mint aki fél. Szegény kutya. Jó hogy megismerem a jelzéseit. Mikor nem jött vissza lelapult háttal nézett. Rögtön éreztem hogy fél. Ez még biztos annak a hatása hogy kiskorában verték.

Néhány webkamera kép. Nem a legjobb minőség. 




Szétcincáltuk az új játékot Hone-val.



 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése