2015. január 1., csütörtök

Szilveszter éjjel

Minden kutyát szigorúan behoztam, nehogy megijedjenek és megsérüljenek a petárdáktól vagy a tűzijátéktól. Honey hallotta a szobában is a zajt és ki akart menni, de nagyon. Nyitogatta az ajtókat, ugatott. Rászóltam, kicsit elült. Szerencsére a többiek sem féltek, a kertre néző szobában nem hallották igazán a zajt. Egyébként is csak Lord ijedős igazán.

Éjfélkor Honey már nagyon ki akart menni, mikor elkezdték a tűzijátékot. Az ablakból nézte és ugatta. Laci lement rakni a tűzre, levitte Honeyt is. Kb. 10 percet kint volt az udvaron és bőszen ugatott. Mikor bejött mellém ült az ágyra. Úgy látszik kicsit megrémítette őt is, mert nem szokása az ágyamba bújni.
 
Éjjel kettő körül Lord odajött hozzám simogatásért. Aztán kihányt mindent amit evett. Szégyenében lement a földszintre. Feltakarítottam és visszahívtam. Valószínű túl sok ételt kapott szegény. Ma már csak tápot kapnak, azt simán ott hagyják ha már nem kell.

Reggelre Csöpi odapisilt és kakilt a számára kitett törölközőre, ami most a kutyapelust helyettesíti. Nagyon örültem és megdicsértem. Kezd szobatisztává válni a drága. Később azért a padlóra pisilt. Még szerencse hogy a kutyaszőr miatt már mindenhol fel lehet mosni nálunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése