2015. január 18., vasárnap

Simogatásfüggő csapat

Lord tolakodóan dugta a fejét a kezem alá, hogy simogassam. Nem bírtam megállni, felnevettem. Azóta Lord egyre erőszakosabb. Folyton simogatást akar. Édes öreg macim. Nem tudom megtagadni tőle.

Honey és Asi észrevette Lord kis szemtelenségét és mindegyik a maga módján reagálta le. Honey meg akar védeni. Ha Lord jön, Honey az ölembe ül és onnan nézi fenyegetően Lordot. Morogni, ugatni nem mer, mert azt nem engedem. De az hogy beül az ölembe és a számítógépemre teszi a nagy pracliját, zavaróbb mint Lord simogatásfüggősége.

Asi úgy gondolja, ha Lordnak szabad, akkor neki is. Így ő is dugja a buksiját, én meg sztereóban, két oldalról simogathatom őket. Asi is tolakodó, mikor leülök, a fotelom szélére áll. Nem lehet elzavarni. Ráförmedni nem akarok, inkább simogatom őt is. Aranyos kis mackó, nagyon szeretjük.

Lord nagyon vedlik, tele vagyunk kutyaszőrrel. Naponta kell porszívózni és Lordot kikefélni. Vakarózik is, remélem nem bolhás vagy beteg.

Megkaptam a Kínból rendelt olcsó bolhairtó nyakörveket és feltettem a kutyákra. 1-2 napig fent volt, nem vettem észre hogy allergiásak lennének rá. Remélem majd hatásos lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése