2015. január 31., szombat

Játékok

Most télen többet vannak bent a kutyák és unatkoznak. Így jól jön egy kis házi készítésű játék.  A fogkrémes dobozba pattogatott kukorica van. A farmer játékok András kiselejtezett nadrágjából készültek.









Lordra már elég sokszor rá kell förmednem, mert ha itt bent van, nem hagy békén. Állandóan simogatnom kell. Ha rászólok kicsit elvonul, majd jön újra. Lassan ott tartunk hogy ki kell zavarnom büntetésből.

Új trükköt tanultunk. A lábam között átbújnak "búj-búj" vezényszóra. Egyszerű megtanítani, mindegyik profin csinálja. Még Lord is.

Lacival vetettem 5 kg csirkemellet, mert akciós volt. Kicsontoztam, leszedtem róla a bőrt. A kutyáknak finom leves készült a sok csontból-bőrből. Megfőztem, tettem hozzá egy kis almahéjat, meg egy saláta külső leveleit. Minden zöldfélét megkapnak ami megmarad főzéskor. Cseppet megfőzve nem veszít túl sokat a vitamin tartalmából, de szívesebben eszik mint nyersen. A zöldfélével egy időben öntöttem a levesbe 20 dkg zabpelyhet. Már az illatára ugráltak, hogy mielőbb ehessék.

Tegnap májkrémes kenyeret kaptak főtt kacsa farháttal. Kiraktam hűlni a húst a konyhaszekrényre a kutyák táljaiban. Honey kiemelt az egyik tálból egy májkrémes kenyeret. Még nem vett el semmit a szekrényről. Letette a földre hogy nekilát, de elvettem tőle. Ő is figyelt hogy vajon megengedem-e ezt neki? Evésnél vannak bizonyos szabályok. Le kell ülni és kicsit várni mielőtt megkapják az ételt. Nem vehetik el egymástól. Meg kell engedniük hogy evés közben a tányérjukba nyúljak. Ez utóbbit rendszeresen csinálom is úgy, hogy teszek még pár falatot az ételükhöz. Így azzal társítják a közeledésem, hogy kapnak még valamit. Örömmel veszik ha megyek. A legfinomabb falatokat szoktam meghagyni a későbbi ételosztáshoz.

Sopron környékén elkoboztak egy gazditól kb. 40 kutyát. Ha beoltották és féregtelenítették őket, egyet én is kapok majd ideiglenes elhelyezésre. Szóltam hogy ne túl kis termetűt adjanak a nagy kutyák mellé. Bár Csöpi az 5 kilójával is elvolt közöttük, de ő kölyök volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése