2015. január 4., vasárnap

Mindig kell egy barát!

Döbröntei kutyás találkozó Erre a linkre kattintva megnézheted a döbröntei képeinkből készült videót! Nagyon jó!



Csöpi Asival és Honey-val is boldogan játszik. Csöpi nem fél senkitől. Mikor Honey rátette a pracliját, mert túl vehemensen játszott, Csöpi nagy visítást csapott. Aztán kibújt Honey mancsa alól és játszott tovább. Nagyon édes élénk kis apróság. A szobatisztaságra viszont nem hajlandó. Éjjel 3x kakilt a szobában. Azért valamennyire sejti hogy nem kéne, mert ahogy bejut a kisszobába, vagy András szobájába, ott azonnal elintézi a dolgát. Mintha csak azok a szobák arra lennének fenntartva. Honey ennyi idő alatt már rég szobatiszta volt. Pedig neki még kutyapelust sem raktam be.  Még szerencse hogy minden padlófelület felmosható, így nem olyan nagy gond a szagtalanítás. De azért nagyon jó lenne már Csöpinek egy gazdi.

Honey-val szombaton suliban voltunk. Behívást gyakoroltuk. Oktató szerint a kutya olyan mint a gazdi. Ha van kedve jön, ha nincs kedve nem jön. Mint én a kutyasuliba.

Hát igazából ez a suli nem egy nagy élmény, ezért csak akkor megyünk, ha van megoldandó problémánk. Itt nincs olyan jó gyakorlatsor amit a többiekkel együtt lehet csinálni, mint a másik kutyaiskolába. Oda jó volt menni, jól el is fáradtunk mindig. Itt meg a problémás dolgokat egyénileg gyakoroljuk. Sem játék sem közös gyakorlatok nincsenek a többi kutyával. Pont ezért mentünk oviba máshová, mert ez hiányzik ebben a suliban.

Honey az esetek 90 %-ban szépen jön láb mellett, odajön ha hívom, de ha valami nagyon érdekes dolgot lát, akkor nem jön. Oktató szerint ilyent nem lehet csinálni. Igaza van, szerintem sem. A suliba Honey be is mutatta szépen. Jött láb mellett, követett ha hívtam, aztán egyszer talált valami jó szagnyomot és nem jött többet. Oktató ment oda hozzá és zavarta hozzám. Amiket mutatott hogy hogy kell behívni azokat eddig is tudtam, de jó volt újra hallani, mert megerősíti a tudást.

Még 5 alkalom van a bérletünkben, azt most ha az idő engedi elhasználjuk.

Honey játék után ugrál. Ma mostam ki és varrtam meg a plüssjátékaikat. Széttéptek egyet. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése