2015. február 12., csütörtök

Gyönyörű kis Stella baba gazdit keres!












Stella a múltkori óta egyszer sem pisilt itt bent. Nagyon jó kutya. Kicsit még bánatos az elvesztett gazdi miatt, de bánatára jó gyógyszer Honey. Honey nem hagyja búslakodni, játszik vele. Nagyokat hancúroznak.

Az evéssel vannak gondjai, éhségsztrájkot folytat. Kézből azért hajlandó enni. Ma este nem engedtem neki otthagyni a vacsorát. Ott álltam mellette, nem tudott elmenni. Éhes volt, így hogy ott kellett maradnia, megette az étel nagy részét. Nagy simogatás és dicséret volt a jutalma.

Honey rendesen viselkedik, jót tett neki a több foglalkozás.

Az állatorvosnál Stella megkapta a kombi oltását. Köszönjük szépen az árát Kiss Erikának, aki vállalta Stella oltásainak költségét.

Asit is vittem az orvoshoz, le kellett szedni a lelógó körmét. Asi nagyon ügyes volt, szépen viselte.

Mivel egyedül voltam, Lordot már nem tudtam magammal vinni az orvoshoz, pedig neki is meg kellett volna mutatni a szőrét. Szerencsére mióta Lord kint alszik, alig vedlik.  

Jövő hét kedden visszük Stellát ivartalanításra. Rá egy hétre már mehet az új gazdihoz. Reméljük addigra lesz valaki, aki örökbe fogadja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése