2015. február 10., kedd

Honey és Stella összebarátkoztak

 Honey-val sokkal többet játszottam a napokban. Jót is tett neki úgy látszik, mert elfogadta Stellát. Sőt ma este egy hatalmas önfeledt játszást is rendeztek ketten.


Honey ügyesen megvárja míg Stella iszik.




Honey elfáradt.

Lord az éjszaka közepén ment ki megint. Ma este lefekvés előtt kiteszem őt is meg Honeyt is. 

Reggel kivittem ölben Stellát pisilni. Jó súlya van a kisasszonynak. Nem tudom tényleg Stella-e a neve, mert nem hallgat rá. Ha ránézek és hívom hogy gyere, akkor jön ha nincs a közelben más kutya. De ha felszólok neki az emeletre hogy Stella gyere, akkor nem jön. Sőt mikor felmentem, lehívni sem tudtam, sem tegnap, sem ma reggel. Kivittem az udvarra, kakilt, kapott enni. Majd feljött és egy nagyot pisilt a fotelban. Nem tudom mi lelte, de eddig még a kölykök sem a fotelban intézték a dolgot. Biztos véletlen volt és már nagyon kellett neki. Így ma este kicsit többet hagytam kint, had intézze el a dolgát. 

Délután Andrással bepakoltuk Stellát, Lordot és Asit a kocsiba. Lord előbb kiszaladt, majd megpróbált visszajutni a házba, mikor meglátta hogy autózás jön. András beemelte a fél mázsás félős babát a kocsiba. Egész szépen viselte Lord az utat. Most össze sem pisilte magát és nem is nyüszített útközben.

Elmentünk az orvoshoz. Megint nem volt rendelés, mert sürgős esethez hívták. Holnap viszont András nem tud jönni, így majd csak Stellát viszem. Ezen túl mindig telefonálok az orvosnak mielőtt megyünk, mert nincs kedvem többet potyára menni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése