2015. február 16., hétfő

Holnap ivartalanítás

Stella jókedvű, aranyos kutyus lett. Nem egy engedelmes jellem, szereti tágítani a határokat. Az én ágyam tabu, Andráséba be lehet feküdni. Stellácska megvárta míg elalszom és mellém bújt. Nem ő az első kutya aki ilyent csinált. Nem volt szerencséje mert felébredtem és elzavartam szegényt. A mellettem lévő fotelban alszik. Szeret közel lenni hozzám. Ha megengedném hogy mellém feküdjön, pár nap múlva egy egész falka kutya aludna az ágyamban, nekem meg már csak a földön jutna hely. Ráadásul szeretem a tiszta ágyneműt.

Ma mikor dolgoztam Stella unalmában nyafogott. András hallotta ahogy az előszobában nyüszít, és beengedte a szobájába. Ketten egy ágyban összebújva szunyókáltak délig. Holnap kint hagyom Stellát az udvaron napközben, játsszon a többiekkel. Már nincs hideg. Szerencsére ki tud ugyan mászni, de nem megy sehova.

Esténként Stella messziről ugyan, de részt vesz a jutalomfalatozáson. Mikor kínálom kicsit közelebb jön és átveszi a falatot. Természetesen semmi kunsztot nem csinál érte. Honey már rengeteg dolgot tud és mindent ő akar csinálni. Mikor Asinak mondok valamit, Asi komótosan elgondolkodik rajta aztán megcsinálja. Honey azonnal kapcsol és mutatja Asinak hogy mi a feladat. Asinak csak le kellene utánozni, de persze magától is tudja. Honeyt minden érdekli, mindent látni, tudni akar. Lord jóval kevesebbet tud, de azokat ügyesen és gyorsan megcsinálja. Nyugodt kedves kutya nagy szeretetigénnyel.

A reggeli és vacsoraosztáson minden kutya ott tolong, Stella meg elmenekül. Tudja hogy utána ki kell menni elvégezni az ügyes-bajos dolgokat. Ma este az egész lakáson körbekergettem, mire sikerült elkapni. Menekül mint egy 2 éves kisgyerek. Inkább lemond az evésről, csak ne kelljen kimennie az udvarra.

Stella nem evett semmit, hiába kínáltam az ételt. Pedig reggel már nem ehet, mert holnap megy ivartalanításra. Neki egyébként nem lenne szüksége kétszeri etetésre, mert nem nagytestű kutya és nem is kölyök. Ráadásul elég duci. Nálunk sem fogyott semmit.

Jelentkezett egy herendi ember hogy örökbe fogadná Stellát. Remélem jó gazdi lesz. Holnap meg lesz az ivartalanítás és mehet is Stella az új gazdihoz. Minél előbb, annál jobb. Ha nagyon megszokik nálunk, nehezebb lesz neki az új helyre költözés.

Egyszer egy állatvédő azt mondta, hogy nem szabad érzelmi kapcsolatot kialakítani az ideiglenesen elhelyezett kutyákkal. Én erre nem vagyok képes. Ha nem szeretném őket, nem fogadnám be. Azt gondolom, hogy egy nyugodt, boldog kutya könnyebben illeszkedik majd be az új gazdi családjába, mint az aki szomorú és érzelmileg elhanyagolt. És a leendő gazdiknak is sokkal vonzóbb egy boldog, kiegyensúlyozott kutya.

Honey és Stella viháncolt. Stella ügyesen megtanulta Asitól, hogy Honey-ra alulról kell támadni.









Honey a labdamaradékát hozza nekem játszani. Nagyon élvezi a húzós játékot.






Lord a simogatásáért tolakszik. Neki az jár minden este.




Honey jól elfáradt a sok játékban. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése