2015. február 19., csütörtök

Stella szépen gyógyul

Kis Stella tegnap este csak a kezemből volt hajlandó enni. Pár vastag szelet parizert megevett. Reggel újra elszaladt előlem amikor osztottam a reggelit. Utána vittem. A kezemből evett egy kis csirkemájat, de a délelőtt folyamán megette az egész reggelijét. Mikor mentem dolgozni Stella már megint kerítésmászó akcióba kezdett a frissen műtött pocijával. Átmászott, visszaküldtem. Mire beültem a kocsiba megint kint volt. Csak az első kertbe mászott át és szerencsére ott is maradt. Jó kutya.

Micus egyre jobban összebarátkozik a többi kutyával újra. A morgással még nem hagyott fel. Beült az ágyam alá. Oda csak ő fér be. A kis orra kint van és onnan morog a többiekre. Nagyon édes.

Honey boldog, kedves, nagyokat játszunk. Lord morog és öregszik. Asi meg csak lustizik amikor csak teheti.


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése