2015. február 18., szerda

Micus visszajött!


Tegnap délelőtt felhívott Mici gazdája, hogy a kislánya kutyaszőr allergiás lett, visszaadja a kutyát. Rohantam érte. Nagy boldogság volt viszontlátni. Andrásnak sem tudtam volna semmivel nagyobb örömet szerezni, mint hogy viszontláthatta Micikét. Mici is boldog volt. Nekem is és Andrásnak is nagyon örült. Édes volt. Nagyon jól néz ki, látszik hogy jó gazdája volt. A kutyák közötti jó modort viszont elfelejtette. Rendesen morog az amúgy is féltékeny Honey-ra. Ez okozott némi összetűzést közöttük. Lord aranyos, ha morog Mici, ráhagyja. De Honey túl büszke hozzá. Előttem is összebunyóztak. Semmi komoly, Honey nem harapta meg Micit, és Mici is csak "szóban" inzultálta Honeyt. De azért nem hagyom rájuk.

Stella ivartalanítása megtörtént. Tegnapelőtt reggel evett Stella, és a vacsorát már nem fogadta el. Biztos csak egyszer etették a gazdijánál. Nincs is szüksége kétszeri etetésre. Mivel a többiek kétszer esznek, hát őt is így etetem. Másnap reggel már nem ehetett, mert délután volt a műtét. Így teljesen üres volt a gyomra mikor megkapta az altatót. Még elalvás előtt hányt egyet. Csak valami fehér slejmot. Aztán hazajöttünk, felébredt és az éjszakát végighányta üres gyomorral. Ivott kicsit, jó sokat hányt, majd kezdte elölről. Nem aludtunk semmit, reggel meg nagytakarítást kellett csinálnom. Reggel kiengedtem. Nemsokára hallottam hogy már ugatja a járókelőket. Egy keveset evett is. Délután már átmászott a kiskapun. Remélem szerencsésen átvészelte a műtétet. Most épp Honey-val játszik.

Az állatorvos azt mondta hogy Stella akita fajtájú kutya. Lekerestem a neten, tényleg.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése