2015. február 7., szombat

Várjuk Stellát

Tegnap mikor bejöttem, minden ajtó tárva nyitva volt. Asi András ágyán szunyókált, Honey meg a kisszobában, ahol mindig nyitva a kisablak. Honey mindig a hideget keresi akkor is ha pihen. Honeyt kihívtam és becsuktam a kisszoba ajtaját, ne hűljön le a lakás.

Este Lord az ágyam mellé állt és dugta hozzám a buksiját hogy simogassam. Honey egy pillanat alatt az ágyamon termett és morgott Lordra. Őt is átöleltem és simogattam. Elhallgatott. Féltékeny.

Éjjel Lord megint kikéretőzött. Már olyan sokszor átvert és csak a hajnali közlekedőket ment ki megugatni, hogy nem keltem fel. Erre az ajtóhoz ment és kopogott rajta a körmével, mint mikor kintről akar bejönni. Megsajnáltam, kiengedtem. Remélem pisilnie kellett, nem játszani ment ki.

 Reggel felkeltem és mentem reggelit adni a kutyáknak. Beszóltam András szobájába Asinak. Asi csak felemelte a nagy buksiját a párnáról majd visszaejtette. Van akinek nagyon jól megy a sora. Nem kelt fel reggelizni a jó meleg ágyból. András mindent megenged a szobájába a kutyáknak. Összebújva alszanak.

Mikor etetés után feljöttem, Asi már nyüszögött az ajtóban. Azért a kaját mégsem hagyná ki. Megetettem.

Ma kapunk egy új kutyát. Hétfőn ment be a gazdája öregek otthonába. A kutya nagyon maga alatt van. Szép 1,5 éves Stella nevű lánykutya. Nagyon remélem ha én meghalok, vagy otthonba kerülök, a kutyáim nem úgy járnak mint sok kutya akiket azonnal lepasszolnak a menhelyre, vagy kidobnak az utcára. Amíg Laci meg András itt van, addig ilyen nem fordulhat elő az enyémekkel.


Ő az új gazdikereső bánatos kis kutyánk. Remélem nálunk boldog lesz. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése