2014. október 5., vasárnap

Fogyózunk

Mivel tegnap éjjel ki volt zárva a banda, ma éjjel mindegyik bent aludt, még Honey is. Pedig ő nem is szeret bent aludni. De érezték hogy a tegnapi kizárás büntetés volt, amiért nem jöttek be hívásra.
Micikének balesetmentes volt az éjszaka. Lassan megszokja hogy kint kell piszkítani.

Elmentünk tegnap délután Herendre. Mindegyik kutyát vittük. András nem adta rá Honeyra a húzásgátlós hámot. Honeyt és Asit vitte. Igyekeznie kellett hogy megtartsa a két kis izompacsirtát. Meg kellene tanítanom Asit szépen menni pórázon. De ehhez az kellene hogy csak vele menjek.
Én Lordot vittem, Laci a két kis mini manót. Micikének egyre szebb a körme, már eszembe sem jutott az állatorvosnál, hogy le akartam vágatni. A sok sétától lekopott. A kis Mici mackó imád sétálni, a többiekkel együtt. Szimatolgat, körülnéz, jelölget. Ez jó alkalom arra, hogy minden alkalommal szóljak neki hogy "pisi" és hogy ügyes. Már kezdi érteni, és figyel is rá.


 Kis Sütike egyre felszabadultabb. Már hallottam ugatni. Vékony kis hangocskája van. Folyton felfekszik az ágyamra. Ilyenkor finoman áthelyezem a fotelba.


 Asi a nagy kanapén, Honey meg a fotelban összehajtogatva. 


 Micike megkereste a leghidegebb pontot a szobában. Lord egyre nagyobb. De Micike is kezd kigömbölyödni.

Marhaszívet főztem a kutyáknak krumplival még sárgarépával. A krumplit nem tudja feldolgozni a szervezetük, de eltelíti a gyomrot. Ezen túl heti egy alkalommal be fogom iktatni az étrendjükbe, mert dagik a kis csöppségeim. Ízlett nekik. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése