2014. október 30., csütörtök

Süti kint kuksol a hidegben

Megbetegedtem, de azért a kutyákat elláttam. Asi látta hogy nem vagyok jól, mellém bújt, képen nyalt. Elzavartam szegényt, nem fekhet az ágyamba.

Sütike tüzelő bugyit kapott. Nagyon jó találmány. Kényelmes neki, és nem pöttyöz össze mindent a lakásban. A többiek vizsgálgatták hogy mi van rajta, aztán mindannyian napirendre tértek felette. Süti boldogan játszik itt bent is, de sokkal jobban szeret kint lenni. Az esti jutalomfalat osztásra bejön, de vacsora után nem hajlandó. Esténként úgy kell elkapni, mert éjjelre nem hagyom kint. Vékony a bundája. Süti igazi házőrző. Cérnahangon ugatja az utcát.

Téliesítettem a teraszt a kutyák számára. A kutyaházat kibéleltem, az ajtaja elé tettem egy függönyt meg egy kis asztalt, hogy a nagy kutyák ne tudják kirángatni belőle a plédet. Így a széltől és esőtől is védve van a bejárat. Mici boldogan bemegy a jutalomfalatért, de Sütit még nem sikerült becsalni.
A fotelokat egy nagy szőnyeggel letakartam. A korlátra húzós-tépős játékokat kötöttem, hogy azt cibálják a szőnyeg helyett. Remélem fent marad a szőnyeg és nem szedik le. Imádnak húzós játékot játszani, leszednek, letépnek mindent amit lehet. 

Micike már szobatisztának tűnik. Jó ideje nem volt baleset. Süti ellenben már pisilt itt bent. Másnap mikor láttam hogy újra pisilni készül, rászóltam hogy nem, és kiszaladtam vele. Azóta meg sem próbált itt bent pisilni.
A nagyokkal nincs ilyen gond, mert szólnak. Lordnak éjjel 1-kor kellett ma, Asinak meg valamikor hajnaltájt. Többnyire azért bőven kibírják az éjszakát, nekik sokkal nagyobb a hólyagjuk mint a kicsiknek.

Esténként Micike is bejön, bent alszik. Az étkezőben felfekszik a padra, és ott tölti az éjszakát. Ha hajnalban jön-megy valaki, Micike kimegy.  Süti a szobámban alszik Asival és Lorddal. Ha kimegyek, megpróbál felfeküdni az ágyamra Asival együtt. Csirkefogók.

Asi mackó a kedvenc helyén-ha már az ágyamba nem mehet.

Lordot simogatni kell

Honey őrzi András ajtaját. 


A csirkefogók az ágyamon randalíroznak.



Honey még mindig Andrást várja

Kis Sütike

Mici megpróbálja játszani hívni Honeyt.



Valaki jár ott lent! A kicsi meg a nagy, a két őrkutya.


Lord imád a szobámban heverészni.


Micike a kedvenc foteljában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése