2014. október 18., szombat

Kutyasuli

Lord ha otthon vagyok, követ mindenhova. Itt pl. a konyhában őriz.


Tegnap este el kellett mennem Veszprémbe. A kutyák elől voltak, épp az alvás előtti levegőzés folyt. Gyorsan beküldtem őket, mert siettem.
Mikor hazaértem Laci mesélte, hogy a kutyák elhelyezkedtek a szobámban. Kivéve Lordot, aki nem érezte jól magát nélkülem. Laci ajtaján kopogott egyet a körmével, majd nyüszögött. Megint kopogott, majd nyüszögött. Laci kinyitotta az ajtót, és simogatta a nyüszögő mackót, míg hazaértem.
Az erkélyajtón is így szokott Lord jelezni, ha be akar jönni. Jobb mint Honey, aki simán benyomja az ajtót.

Ma délután elmentünk suliba Honey-val. Honey nagyon örült. Húzásgátló póráz nélkül mentünk. Honey gyönyörűen jött mellettem. A suliban is nagyon ügyes volt. Részletesen elmagyarázták a behívást, gyakorolni fogom. Csak vele kell kimenni, a többi kutya nélkül és időnként félrefordulva hívni. Mikor odajön, jutalomfalatot kell adni. Legalább 6 behívásból csak 1 legyen a bemenetel. Igazából próbálkoztam már ezzel, de Honey 1-2 alkalommal jött csak oda, a többi alkalommal fütyült rám. Most ráteszem a hosszú pórázt és úgy fogom próbálgatni.

Mikor hazaértünk, Laci mesélte hogy Lord kiborult amiért nélküle mentem el. Minden kutya hátát megfogta. Nyüszítettek és elszaladtak előle. Laci próbálta megvigasztalni ezt a nagy terroristát. Mikor hazaértem én is simogattam egy fél órát. Most is itt fekszik a lábamnál, szépen kifésült szőrrel.

Mindegyiket jól átfésültem, hogy lejöjjön róluk a tegnapi sétán beleragadt sár. Szépek lettek. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése