2014. október 20., hétfő

Micike színésznő lett

Ma mikor hazaértem szokás szerint boldogan üdvözöltek a kutyák.
Aztán míg kint voltunk a kertben Honey és Asi játszani kezdtek. Micike rögtön ott termett közöttük és ugatta őket. Hogy egyik, vagy mindegyik lépett rá nem láttam a nagy forgatagban, de mikor Micike nyüszíteni kezdett rászóltam a nagyokra. Micit odahívtam hogy megvigasztaljam. Igazi színész a kis hölgy. Legszívesebben mind a négy lábára sántított volna ahogy jött oda nyüszítve. Még rázta is az egyik mellső lábát. Egy kis simogatástól azonnal meggyógyult. Tündéri volt ahogy rájátszott a bibire.

Sütike mostanában úgy szórakozik velünk, hogy odajön, aztán mielőtt megsimogathatnánk elszalad. Ezt az étkezésekkor is csinálja. Úgy teszem oda neki az ételt, hogy ne kelljen a közelembe jönnie. Erre elveszi a legnagyobb darabot, és felhozza a szobába. Már láttam rizses csirke farhátat enni az ágyamon. Csak a jutalomfalatért jön oda. Már nem tudom hol etessem, hogy se a többiek ne vegyék el tőle, se feljönni ne tudjon.

Ha meglátják Andrást a kutyák, azonnal futnak hozzá egy kis játék reményében. Tegnap széttéptek Honey-val egy húzós játékot. A végén Asi is besegített.

Ma Micinek a helyedre parancsot tanítottam. A házába bedobtam a jutalomfalatot, és mikor bement érte, mondtam neki hogy helyedre. Asi és Honey elég fegyelmezetlen volt, folyton ők akartak szerepelni. Alig bírtam őket távol tartani. Honey még a kis kutyaházba is bepréselte magát félig, hogy lássam ő tudja a helyedre parancsot. A végén ledobtam nekik néhány falatot a teraszról, keresd paranccsal, és míg ők kerestek, Micike is tanulhatott.
Lord csak áll és vár türelmesen.
Sütike ha mondom a nevét akkor óvatosan közelebb jön, de még nagyon bátortalan. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése