2014. október 12., vasárnap

Ki szereti a Mamit?

Azt hiszem az összes kutya közül Lord áll hozzám legközelebb. Ő az, aki elsőnek szalad simogatásért, aki azonnal jön, ha hívom. Laci akarta megtartani, de nekem ő hiányozna a legjobban. Lord mindig a közelemben akar lenni.

Aladár és Vaszil szintén nagyon szeretett, én is őket. Remélem jó dolguk van az új gazdiknál.


Kicsi Mici imádni való, és ő is szeret engem. Szinte mindig szót fogad, de ha nem látom szeret csibészkedni. Asztalra mászni, lakásban kakilni. Így éjjel kint alszik Honey-val. Mikor itthon vagyok, ő is bent van a lakásban a többiekkel.

Sütike lassan barátkozik az emberekkel, de velem az elejétől kedves. Aranyos nyugodt kutya. Az elején félt a fiúktól, de már megy hozzájuk játszani, és hogy vigyék el sétálni. 

Asi is ragaszkodik hozzám, de Honeyt követi a rosszalkodásban, így néha hiába hívom. Honey nélkül teljesen szófogadó. Mikor rosszat álmodik, én simogatom, és énhozzám bújik. Szerencsére egyre ritkábban fordul elő. Asi Andrást is nagyon szereti.

Honey egy okos csirkefogó. Andrást mindenkinél jobban szereti. Engem épp hogy elfogad, de a "falkavezér" én vagyok neki. Andrásnak nem fogad annyira szót, és bárkibe belekap ha nem tetszik neki valami. Andrásba is. Nem komolyan, csak figyelmeztetésként. Ezt csak velem nem meri megcsinálni. Kíváncsi leszek milyen felnőtt lesz. Remélem olyan mint Lord.

A kis Liza állt hozzám a legtávolabb. András imádta. Liza egy kis tolakodó, szemtelen, élénk kutyus volt. András bírta hogy Liza lerohanta, összenyalogatta, felugrált rá, és beugrott az ágyába. Igazi gyerek mellé való kutya. Szerencsére két kisfiú is van az új családjában. Biztos nagyon jól érzi magát velük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése