2014. október 1., szerda

Lord hízik

András hajnalban beengedte Micit. Nem érti mért alszik kint szegény kiskutya. Ahogy bejött Mici, rögtön egy nagyot kakilt a szőnyegre, majd megpróbálta eltüntetni. Szörnyen gusztustalan volt. Sikerült gyorsan feltakarítanom. Mici azt hiszi hogy a dolgát itt bent kell végezni, titokban. Ma ahányszor megláttam kint hogy pisil vagy kakil, mindig mondtam neki hogy "pisi" és hogy "ügyes". Remélem megtanulja a szót, és rá tudom venni a kinti pisilésre. Kint igazából csak jelölget. Micike csak akkor lehet itt bent, ha szem előtt van.

Mióta itt van Asi meg a kicsik, a kuvaszok sokkal jobban esznek. Lordnak nem fog jót tenni a túlsúly. Eddig csak kínálgattam őket, hogy egyenek, most meg falnak. Honey olyan pimasz, hogy befalja a sajátját, majd el akarja venni Asiét. És Asi hagyja, pedig nagyon erős kutya. Mini Micike bezzeg rámorog, tőle nem meri elvenni Honey az ételt. Sőt Mici van olyan bátor, hogy Honey ételébe is beleeszik. Ma nagy forgás-morgás volt e miatt. Micit kivontam a bunyóból, Honey jól összenyálazta. De karcolás sincs rajta.

Sütike egyre bátrabb. Ma nagyot sétáltunk vele, Micivel meg Honey-val. Nagyon jók voltak.

Este miután futottak egyet a telken, nagy főtt sertéscsontot kaptak. Süti is boldogan ette. Honey és Asi nem jött be. Mikor végre Honey is kegyeskedett bejönni, odaadtam neki a csontját. Mici felkapta előle és elszaladt vele. Honey felkapta Micit csontostul. Mici elengedte a csontot, Lord meg elszaladt vele. Tőle már nem tudta Honey visszaszerezni. Mici elvonult biztonságos távolba, de semmi baja csak kicsit nyálas lett. Odaadtam Honeynek az utolsó csontot. Asi nagy sokára jött be, akkor is úgy, hogy Laci hozta be pórázon. Honeytől tanulta, hogy a bejövés nem kötelező csak opció. Azért összeszidtuk, de Honeyt is meg kellene nevelni.   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése