2014. október 11., szombat

Sokan vagyunk

Pénteken elhatároztam hogy a kutyákat kettesével-hármasával sétáltatom. Rátettem a pórázt Micire, Sütire és Asira, mert Lord elmenekült mikor rá akartam tenni.
Erre mikor nyitom a kaput hogy kimenjünk, Lord kirontott, a többiek meg utána. A pórázon lévőket sikerült visszahozni nagy nehezen, a többiekre meg a kapuból kiabáltam.
Lord ment ugatni a szomszéd kutyákat. Volt nagy csatazaj. Én üvöltöztem, Lord meg ugatott a szomszéd kutyákkal együtt. Lord hamar visszajött, Honeyt meg András terelte vissza.
Nem mentünk sehova. Nem könnyű ennyi kutyával.

Ma elmentünk Veszprémbe sétálni. Asit, Micit meg Sütit vittük. Asi húzta Lacit rendesen, Micike nem látott a lelkesedéstől, Sütike nagyon jó volt.
Mici ugatta a kutyákat, előre rohant, húzott. Rá kellett szólni párszor, sőt a kocsiból kiszállva megérintettem a lábammal a hátsó felét, hogy figyeljen rám. Egy pasi szólt hogy nem kell belerúgni. Eszembe sem jutna belerúgni szegény kutyába. A végére már Mici is egész ügyes volt. A pisi szót is volt alkalmunk gyakorolni.

Honey és Lord nyüszített mikor távoztunk. Egyszerre minden kutyát nem tudunk vinni. Jó lenne a két kis apróságnak mielőbb gazdit találni, mert 5 kutya az már sok kutya. Ha az ember csak etetné őket, meg esténként játszana velük, akkor el lehet bírni ennyi kutyával is, de ha már sétálni is szeretnénk, akkor túl sok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése