2014. november 13., csütörtök

Asinak ma rossz napja volt.

A külön etetés mellet is annyit ettek a kutyák reggel, hogy Lord most este hányt egyet a szobámban. Szegény kutya és szegény én. Ezért diétás vacsorát adtam nekik. Lord csak húslevest és egy nagy csontot kapott.

Nagytakarítást csináltam. A kutyák nagy száma ellenére eléggé fent tudom tartani a rendet és tisztaságot a lakásban. Ebben az is nagy szerepet játszik hogy a szőnyeget bambusz szőnyegekre cseréltem, amiről könnyű felszedni a kutyaszőrt, és fel lehet törölni vizes ruhával.

Asinak ma rossz napja volt. Reggel leszakadt a megmaradt egyetlen körme a lépcsőn. Eléggé vérzett is. Este meg séta közben megtámadta egy kutya a faluban. A kerítésen keresztül hajolt ki a hatalmas kutya és Asi szájába harapott. András benyúlt a 80 cm magas kerítés felett és jól fejbe vágta a kutyát. Erre az elengedte Asit. Nem látszik a nyoma, de Asi eléggé maga alatt van. Még az esti játékra is csak sokszori hívásra, késve jött le.

Az esti játéknál volt egy kis összetűzésünk Honey-val. Mivel először csak ketten voltak Lorddal, megpróbáltam úgy szórni szét a teraszon a jutalomfalatokat, hogy ők a marad paranccsal vártak. Először Lord, aztán Honey is odajött. Mikor rájuk szóltam Lord elszaladt, Honey meg továbbra is szedegette a falatokat. Erre lekaptam a papucsom. Honey felugrott a fotelra és morgott rám. Mondtam neki hogy tünés innen, de csak mikor a seprűt is megmutattam, akkor ugrott át Andráson aki a fotelban ült, és rohant le a teraszról. Kezdtem elölről a falatok szétszórását. Addigra megjelent Micike is. Aztán mintha semmi sem történt volna, jöttek a hívásra a kuvaszok is és megkeresték az eldugott falatokat. Sajnos olyan hamar sötétedik, hogy esélyünk sincs a szabadban játszani. Itt falun gyenge a közvilágítás.

Egy távolabbi szomszéd azt mondta Lacinak, hogy lelövi a kutyáinkat. Kérdezte Laci hogy miért? Hát mert éjjel ugatnak. Laci mondta neki, hogy az összes kutya bent alszik, csak Honey van kint éjjel. Meg persze a falu összes kutyája, velünk szemben például 3 is. Pont azért nem tudunk a faluban sétálni, mert minden kerítés mögül vadul ugatnak ránk a kutyák. A harmaduk ki is tud jönni ha akar, mert olyan a kerítés. Az egyik hatalmas rotweiler is. Tőle még én is félek. Főleg a kutyáim féltem. Ráadásul pont az a szomszéd szólt ránk, akinek az öccse itt lopta a fát éjjelente az elhunyt szomszéd telkéről.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése