2014. november 17., hétfő

Ma Asi sétált

Ma Asit vittem sétálni a faluba. Nagyon örült. Az első neki is az volt hogy ahogy meghallott egy kutyát ugatni  elvágtatott hogy visszaugasson. Elengedtem a pórázt és jól összeszidtam. Ezt még eljátszottuk párszor, aztán ő is megértette hogy nem szabad. Kell még néhány séta hogy biztosan ne ugasson. Visszafelé már egész ügyesen jött. A lábhoz parancsra oda jött, de nem állt a helyére. Ezt még gyakorolni kell. Az esti jutalomfalat osztásnál pedig gyakoroljuk minden nap, de ott a sok kutya közötti tumultusban nem olyan könnyű helyesen beállni. Főleg hogy mindig Honey akar lábhoz állni, félretolva a többieket. Ő viszont legalább pontosan tudja hova kell állni.

Lord annyira elkeseredett hogy nélküle indultam sétálni, hogy nyüszített és összepisilte magát a lakásban. Kis hisztigép. Imádom. Olyan mint egy nagy fehér nyuszi.

Az esti gyakorlásnál a teraszon szétszórom a virslidarabokat és a keresd paranccsal kiengedem őket. Eddig ha nem találták meg mindet, akkor a falat felé mutattam és úgy már könnyen megtalálták. Ma viszont már szóval próbáltam irányítani Honeyt. A fel és le szavakat ismeri. Az ablakba rakott virslit nem vették észre. Mondtam Honeynek hogy fel! Nem reagált csak nézett rám és törte a fejét. Mici viszont ugrott és elvette a falatot Honey elől. Egyébként is a másiknak szánt falatokra vadásznak. Honey bepréseli magát az apró kutyaházba, hogy a Micinek szánt falatokat kiszedje, Mici meg leszedi a Honeynek magasra felrakott falatokat. Később Honeynek az ablakpárkányra mutatva mondtam hogy "fel". Így már azonnal levette a falatot.

Micike nap mint nap úgy örül az ételnek, hogy a konyhaszekrény pultjáig ugrik fel örömében, helyből. Jó kis rugói vannak. De ha nagy ritkán tápot kap, azt ő is ott hagyja.

Ma a húslevesben főtt zabpehely nem volt túl népszerű, a sertéscsülköt örömmel kiették belőle. Holnap rendelek a húsboltban marhaszívet. Valamit ki kellene találni holnapra a csirkemájhoz rizs helyett. Azt hiszem holnap kenyérrel kapják. A rizsen kívül a kenyeret szeretik a legjobban, persze hús mellé. A májkrémes, vajas-parizeres, bundás kenyeret is szívesen eszik. A kutyáknak is kellene étlapot csinálni, mint magunknak, hogy ne kelljen mindig azon gondolkodni mit főzzek nekik.

Ez talán jó is lesz:
1. nap rizses csirkemáj
2. nap sertéscsülök zabpehellyel
3. nap májkrémes-vajas kenyér joghurttal
4. nap rizs marhaszívvel
5. nap bundás kenyér tejjel
6. nap csirkeaprólék zabpehellyel
7. nap diéta: valami főzelék hússal

Reggel-este ugyan azt kapják, mert 1 napi adagot készítek egyszerre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése